Suzuki swift 3 2006 , achterbank eruit halen. Hoe?
#1
Weet iemand hoe ik de achterbank eruit kan halen en waar de bouten zitten? Misschien iemand foto's??
Hier wat fotos waar ik nu ben
[Image: 20181206-172902.jpg]

[Image: 20181206-172940.jpg]
Reply

#2
Welkom bij de club Vladimir Wink

Vertel eens ietsie meer over je Swift Smile
Wat voor kleur is ie ?
Misschien kan je een fotootje posten...

Waarom ben je de achterbank aan het demonteren ?

Groetjes, Andres








Reply

#3
IK vermoed dat achterbank de zitting dat je die naar boven eruit trekt aan de rand en dan naar voren.Zorg dat je niet als een wilde tekeer gaat maar naar boven trekken en aan achterkant kan de zitting met een bout vastzitten
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#4
(06-12-2018, 21:38)Leibniz Wrote: IK vermoed dat achterbank de zitting dat je die naar boven eruit trekt aan de rand en dan naar voren.Zorg dat je niet als een wilde tekeer gaat maar naar boven trekken en aan achterkant kan de zitting met een bout vastzitten
Zijn er nog meer bouten die ik los moet maken onder die zitting? Ik heb er 3 los maar die zitting gaat niet omhoog. Weet je zeker dat ik na 3 bouten los te hebben gemaakt die zitting omhoog kan doen?

(06-12-2018, 21:21)Villa Wrote: Welkom bij de club Vladimir Wink

Vertel eens ietsie meer over je Swift Smile
Wat voor kleur is ie ?
Misschien kan je een fotootje posten...

Waarom ben je de achterbank aan het demonteren ?

Ik ben een rally swift aan het maken, het betreft momenteel een 1.5 102pk versie. Zit nu op 138pk op 2.2 psi boost

[Image: Capture.png]
Reply

#5
Kijk of je hier iets kan vinden: https://www.carmanualsonline.info/suzuki...hop-manual
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#6
(06-12-2018, 23:59)Leibniz Wrote: Kijk of je hier iets kan vinden: https://www.carmanualsonline.info/suzuki...hop-manual

Niet zo duidelijk in principe weet ik waar alle onderdelen zitten, maar ik moet specifiek weten welke dat zijn en welke bouten ik los moet maken om die bank los te maken. Onder de achterbank voor heb je nog heel veel bouten zitten maar ik weet niet of ik ze ook los moet maken. Ze zijn namelijk niet bereikbaar.
Reply

#7
Als je achter de zitting bouten hebt losgemaakt, dan denk ik dat je de zitting omhoog moet duwen.Bij mijn Baleno is dat zo. Dus ik denk niet dat het veel anders is. Misschien bij de dealer even navragen.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#8
(07-12-2018, 00:13)Leibniz Wrote: Als je achter de zitting bouten hebt losgemaakt, dan denk ik dat je de zitting omhoog moet duwen.Bij mijn Baleno is dat zo. Dus ik denk niet dat het veel anders is. Misschien bij de dealer even navragen.

Waar precies achter de zitting, achter dat plastic klepje? Zonder breken is het niet mogelijk om die te dermonteren vrees ik
Reply

#9
Aan de linker en rechter kant.. Aan de randen van de zitting, dus waar je knieën tegenaan zitten. Zit niet op de 2e foto waar die 3 metalen gebogen stukken zitten bij de zitting, niet een soort borging die je als je met schroevendraaier erin gaat de zitting los laat schieten?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#10
(07-12-2018, 12:28)Leibniz Wrote: Aan de linker en rechter kant.. Aan de randen van de zitting, dus waar je knieën tegenaan zitten. Zit niet op de 2e foto waar die 3 metalen gebogen stukken zitten bij de zitting, niet een soort borging die je als je met schroevendraaier erin gaat de zitting los laat schieten?

Nee, het is echt slecht gemaakt bij die swift. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het zo moeilijk is om de achterbank eruit te halen...
Reply

#11
Dan is het een flinke ruk geven en dan moet die los schieten, anders weet ik het ook niet.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#12
Oohh mooi man. Wat voor turbo zit er op?
2005 Suzuki Swift 1.3 3deurs
Reply

#13
Vladimir,til tapijt kofferbak op en maak zijpaneel eens los aan 1 kant kan je eens zien of zitting nog ergens aan vast zit. Zorg dat je clips niet kwijtraakt of afbreekt, gaan namelijk snel kapot.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#14
(06-12-2018, 23:28)vladimir23 Wrote:
(06-12-2018, 21:38)Leibniz Wrote: IK vermoed dat achterbank de zitting dat je die naar boven eruit trekt aan de rand en dan naar voren.Zorg dat je niet als een wilde tekeer gaat maar naar boven trekken en aan achterkant kan de zitting met een bout vastzitten
Zijn er nog meer bouten die ik los moet maken onder die zitting? Ik heb er 3 los maar die zitting gaat niet omhoog. Weet je zeker dat ik na 3 bouten los te hebben gemaakt die zitting omhoog kan doen?

(06-12-2018, 21:21)Villa Wrote: Welkom bij de club Vladimir Wink

Vertel eens ietsie meer over je Swift Smile
Wat voor kleur is ie ?
Misschien kan je een fotootje posten...

Waarom ben je de achterbank aan het demonteren ?

Ik ben een rally swift aan het maken, het betreft momenteel een 1.5 102pk versie. Zit nu op 138pk op 2.2 psi boost

[Image: Capture.png]

Mooi ding man !
Houd ons op de hoogte van je vorderingen...

Groetjes, Andres








Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.