Ideeën Meetings voor de komende Maanden
#21
Ik ben wel benieuwd naar wat gezichten bij de forumnamen, ik heb alleen zelf niet veel tijd om een meeting te organiseren. Als het in de buurt van Roosendaal en omgeving gepland wordt, kan ik wel wat hand en spandiensten verrichten misschien.
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply

#22
Mij lijkt het ook erg leuk, ik woon in Drenthe.
Reply

#23
Ik heb inmiddels wel iets met organiseren maar weer minder met meetings dus blijf ik een paar uurtjes. Als organisator moet je er van begin tot liefst eind zijn. Omgeving rsd altijd goed.
39



Reply

#24
Een meeting in Roosendaal? Helemaal in de zuidwest hoek van Nederland?
Komen daar toevallig veel forumleden vandaan?

Ik ben hier net nieuw en mag mij dus misschien nergens mee bemoeien en weet daardoor ook het antwoord op bovenstaande vraag niet, maar zag minimaal een jaar terug (?) iets met 'AC De Meern' op dit forum. Dat is dus in Midden-Nederland.

Volgens mij moet je er over nadenken dat als je een landelijke meeting organiseert het logisch is dat je dat dan ergens midden in het land doet (dus niet in Roosendaal wat toch erg Zuid Westelijk in Nederland ligt. Je zou maar in Groningen, Friesland of Drenthe wonen...)

Ik zou dan (inderdaad zoals eerder) denken aan Utrecht... De Meern (A2 / A12), Meerkerk (A27), Almere (A6), ergens op de Utrechtse Heuvelrug (A12 / A28) of Amersfoort (A28 / A1) doen.

Overigens spreek ik niet voor eigen kerk, want ik woon in de regio Zaanstad, bij Amsterdam dus. Maar ik maak zelf ook geen probleem van afstanden. Ik weet alleen dat dit voor veel mensen wel een probleem is...

Vraag 1:
Gaat er überhaupt nog iemand een meeting organiseren? :-)
Reply

#25
Nou zie ik mezelf ook niet gauw naar de Meern rijden,Groningen, Maastricht of zo vanuit Roosendaal. Roosendaal bijj bv Vliegveld Seppe oftewel Breda Airpoirt kuch kuch lijkt me wel een ideaal iets, of bij de Lodge, het T-huis in Roosendaal. Nou ja.als iemand hier uit de buurt komt. Mag overigens best een keer in Rsd, voor Vlamingen is dat ook stuk dichterbij.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#26
Hahaha, Breda Airport....voor mij zal het altijd vliegveld Seppe blijven. De Lodge heeft een mooie ruime parkeerplaats, een gezellig terras en lekker eten. http://lodgevisdonk.nl

"Breda Airport" lijkt me niet een mooie plek voor een meeting, Je zit wel vlak naast de snelweg, maar bij die op en afritten wordt veelvuldig gecontroleerd op mensen die plezier hebben in het rijden zeg maar...

Het maakt niet uit waar je een meeting organiseert, er zal altijd iemand zijn die het te ver weg vindt...
Ik persoonlijk vindt het niet erg om een uurtje in de Swift te zitten (langer ook niet trouwensWink), maar dat is ieders eigen keuze.

@ArnoZDM: Je mag ook zelf het heft in handen nemen en iets organiseren, bij jou in de buurt.

Toen ik 8 jaar geleden nieuw was op het Saabforum, heb ik een meeting georganiseerd op de parkeerplaats op de grens met België in Nispen. Zijn toch zo'n 40 Saabjes op af gekomen. Vanuit Gent, Eindhoven, Venlo, Utrecht, Geleen....

Mijn oma zei het vroeger al, als je niet buiten komt leer je niemand kennen...
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply

#27
Nispen kan ook, tegenwoordig hoef je niet buiten te komen om mensen te leren kennen. Meesten schrikken als je een praatje maakt irl ipv via aan schermpje.PS ik rij heel vaak dat stuk bij Vliegveld Seppe nog nooit gecontroleerd of aangehouden. Laat me soms verleiden om daar 100 te rijden, mits er niemand anders is uiteraard en het ook kan.(kuch)
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#28
Seppe is wel leuk hoor. Bij goed weer fietsen er nog wat mensen stijgen en landen er een paar vliegtuigjes en staat er een patatkraam. Resto bij seppe is ook prima.
39



Reply

#29
Ik zal er bij zijn, ongeacht de locatie. Ik merk dat er veel mensen hier in de omgeving Roosendaal wonen of is dat een verkeerde opvatting?
Reply

#30
Dat valt tegen hoor. Weinig Brabanders ook. Momenteel zijn er inderdaad een paar mensen uit regio Breda nog actief. Er zijn vooral meer mensen uit het noorden wat minder actief nu op het forum denk ik.
39



Reply

#31
Het is überhaupt al wat rustiger op het forum als de laatste jaren. Volgens mij valt het met het aantal Brabanders nog wel mee, ik denk dat we relatief veel Brabanders hebben gezien alle overige provincies...
Reply

#32
Ik ben het polo 86c forum gewend en daar is het iedere dag wel bedrijvig. Ik kreeg even het idee dat dit forum dood zou zijn. Maar er is nog leven. Ik kon zelf uit Noord Holland.
Reply

#33
Ben hier bijna dagelijks even te vinden.
Doe nog genoeg met Suzuki's Biggrin
Ben enkel niet zo'n berichten schrijver Tongue
Reply

#34
ik zit ook nog op het volvo v70 forum. Een zeer actief forum. Zeer veel kenniis aanwezig en binnen no time antwoord. Meerdere meetings per jaar, van poetsmeeting tot klusmeeting. Er is altijd wel wat te doen.
suzuki alto 1.1 GLS 2002
Reply

#35
Er zit hier ook zeker nog wel kennis, alleen de kennis komt niet meer iedere dag evenveel online.

Ik ben sowieso elke werkdag even online en soms in het weekend ook wel. Ik doe alleen zelf niet meer actief iets met mijn Bal, die hobby is vervangen door een andere hobby die een hoop kost, kinderen 39
Reply

#36
ik ben benieuwd of er ooit nog iets in de buurt komt
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.