Wijziging clubnaam!
#21
Gegroet iedereen met onze nieuwe naam!!!!
Reply

#22
Netjes gedaan mannen van het bestuur39
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#23
Zeker netjes, al moet ik toch wel eerlijk bekennen dat het witte randje om 'Suzuki club nederland' in de header wel wat dikker had gemogen Wink
Reply

#24
En als er dan lichte foto's achter zitten moet die rand weer dunner zeker? Dit was al een last-minute aanpassing vanwege die afwisselde foto's erachter.

Maar de verhuizing is geslaagd! Nog een paar kleine aanpassingen. Biggrin
Reply

#25
Op een paar plekken bijvoorbeeld de laatste D, zitten er een paar dode pixels in, onderkant van de B ook, een 2px of 3px lijntje zou het nog mooier maken, in mijn ogen :p
Reply

#26
Goed bezig. 39

Zoekfunctie werkt alleen niet op de nieuwe naam. Op de oude naam is alles wel terug te vinden.
Reply

#27
De zoekfunctie werkt nog niet omdat google nog niet de hele site heeft geindexeerd. Ik zal eens kijken of ik ze er wat vaart mee kan laten maken.
Reply

#28
Goed bezig geweest 39
Reply

#29
393939

Ja leuk, zijn er al stickers te koop 42?

Ave Walter

43 Okee, gevonden Biggrin
Reply

#30
holo fuk! een andere naam!

ik vindt het een goeie zet! 39
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#31
Vind hem kei gaaf!
Waar zijn onze mooie onderschriftjes gebleven? Die mis ik nog.
Reply

#32
(02-03-2014, 09:11)Cipher Wrote: De zoekfunctie werkt nog niet omdat google nog niet de hele site heeft geindexeerd. Ik zal eens kijken of ik ze er wat vaart mee kan laten maken.

gewoon een xml siteoverzicht uploaden bij google webmastertools onder het kopje crawlen en dan sitemaps Smile
Nieuwe subrames Baleno!
KLIK
Reply

#33
Op de website, staat nog steeds vrienden van STC. Even een aanmerking Wink
Reply

#34
Klopt, dat is zo'n beetje het enige waar we ons nog over moeten buigen... Op dit moment word er zelfs een nieuwe pvc banner gemaakt. Deze zal op Japfest komen te staan.
Reply

#35
Via deze weg willen wij van het bestuur van SCN iedereen bedanken voor de tot nu toe gedane donaties. Zoals iedereen weet zijn we een geldloze club en hebben we toch de naamswijziging te bekostigen.
Met de reeds gedane donaties hebben we een nieuwe clubbanner laten maken, welke zijn premiere deed met Japfest!

[Image: 1077275_711601965569145_7868520426161938926_o.jpg]

Heb je nog niet gedoneerd en wil je dit toch graag doen?! Dan mag dat natuurlijk! Mail even met berry@suzukiclubnederland.nl. We hebben nog steeds een clubtent welke de naamswijziging moet krijgen.
Donaties blijven vrijblijvend, niets moet alles mag, even goede vrienden.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.