Suzuki Club Nederland Forum
Suzuki baleno 1.6 sport uit 1999 tekoop! - Afdrukversie

+- Suzuki Club Nederland Forum (https://www.suzukiclubnederland.nl/forum)
+-- Forum: Suzuki Marktplaats (/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Forum: Auto's aangeboden (/forumdisplay.php?fid=38)
+--- Discussie: Suzuki baleno 1.6 sport uit 1999 tekoop! (/showthread.php?tid=30059)

Suzuki baleno 1.6 sport uit 1999 tekoop! - Adjehswift - 16-11-2021 09:47

Goeiendag vrienden van suzuki.

Mijn baleno met kenteken"19-DT-GZ" moet teveel aan gebeuren om te houden.
De problem hij heeft nu nog 2 weken apk, het subframe aan de achterzeide is verrot en moet dus een nieuwe op, remmen achter hebben een verschil van 60% maar daar heb ik bijna alles nieuw van liggen behalve de rem cilinders voor de rest heb ik er alles voor liggen, en ik heb er een paar maanden terug een nieuwe cat onder gezet maar ... heeft hij te hoge co2 waarde, de garage weet ook niet precies wat het is, de auto verbruikt iets olie maar de laatste 30duizend kilometer heb ik hem 2x een liter bij moeten vullen en tussen door nog een oliebeurtje gedaan.
En de laatste dingen zijn uitlaat is op een paar plekken lek en wat kleine lekkages maar niet mega erg.

De wat beterepunten zijn:
hij heeft een gereviceerde versnellingsbak die nog maar 30duizend kilometer heeft gelopen en waarbij met 10duizend kilometer weer nieuwe olie is ingekomen.
Voor de rest zitten er 2 nieuwe homokineten op, een nieuwe radiateur en een nieuwe subframe voor.

Ik heb er nog een achterspoiler bij zitten die nog gespoten moet en er gaten gemaakt voor moeten worden.
Voor de rest is de binnen kant nog netjes en zitten er plekken buiten

De prijs is 600 euro maar kan altijd onderhandeld worden naast de auto.

Ik hoor het!
Groeten Adje