Suzuki Club Nederland Forum
Facebook pagina - Printable Version

+- Suzuki Club Nederland Forum (https://www.suzukiclubnederland.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://www.suzukiclubnederland.nl/forum/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Ideeƫnbus (https://www.suzukiclubnederland.nl/forum/forumdisplay.php?fid=39)
+--- Thread: Facebook pagina (/showthread.php?tid=27215)



Facebook pagina - Langedeenik - 14-12-2016

luitjes!!Biggrin

Ik zat te denken, is het niet leuk om er ook nog een besloten facebookpagina bij te maken, voor alle fotos van leden hun auto, en uiteraard ook om vragen te stellen.
Soort van 2e forum, alleen dan op facebook..Smile

Meningen zijn welkom, het is alleen maar een ideetje Wink34

Groeten!


RE: Facebook pagina - Tomswiftswiftswift - 14-12-2016

Gaat ten koste van het forum is mijn mening. Gewoon blijven verwijzen naar dit forum. Dat kan gewoon via eigen FB. Ik zou zeggen forum of fb en niet allebei. (Moet wel zeggen dat ik zelf ook geen fb heb).


RE: Facebook pagina - swift16vrules - 14-12-2016

Ik als 21jarige heb ook geen fb hoor34


RE: Facebook pagina - Mafkikker - 15-12-2016

Wat wil je op een besloten Facebook pagina doen dan, wat je op het forum niet kan?


RE: Facebook pagina - Langedeenik - 15-12-2016

Naja met een fb pagina, leek t mij wel leuk om foto's te plaatsen, waar men inspiratie uit kan halen. Ik persoonlijk vind het vrij onoverzichtelijk als je naar een bepaald soort onderwerp kijkt, en dat je tussen al die gesprekken, jou type auto moet gaan vinden, om dat gene te vinden wat je zoekt.

Dus een fb pagina, met foto's, waar je ook nog eens lekker door heen kan scrollen om ze achter elkaar te zienSmile


RE: Facebook pagina - Pauluzz - 15-12-2016

Menig discussie is hier al eens over geweest, ten eerste, hebben we al een facebook pagina: http://www.suzukiclubnederland.nl/facebook/

Nu houden we deze redelijk gesloten voor een ieder. Leden kunnen liken en reageren, maar niet zelf posten. Waarom? Nou daar hebben we het forum voor!

De pagina kan nog veel meer gebruikt worden, voor het aanmaken van evenementen etc etc. Maar alles gebeurd hier vrijwillig, dus tijd is wel een factor daarin. Langzaamaan, ben ik foto's van vroegere meetings naar de facebook pagina aan het gooien. Dat zijn een hoop foto's, ben pas net klaar met het jaar 2000.

Edit: En als je wilt scrollen door een lading foto's voor inspiratie, probeer eens instagram of pinterest. Zoek je op #swiftgls #swiftgti #suzukiswift #swifttuning #swiftstance noem het maar op, zat te vinden! Zoek je op #swiftmk1 vind je vooral foto's van mijn oude gebakkie Tongue


RE: Facebook pagina - Mafkikker - 15-12-2016

Met die tien mensen hier die nog met hun auto bezig zijn? Dan ben je gauw klaar met kijken. En de rest van de auto's zijn allemaal ancient history (huidige categorie Tupperware-Tuning/Ricer/Plastic Fantastic). Het grote voordeel van dit forum is juist dat je ook de mensen en de bijbehorende verhalen hebt bij het plaatje, zodat je weet hoe dingen gedaan zijn en waarom ze zo gedaan zijn. Dat voorkomt een hoop overbodige vragen die je dan op Facebook weer moet gaan beantwoorden.

(15-12-2016, 07:26)Langedeenik Wrote: Naja met een fb pagina, leek t mij wel leuk om foto's te plaatsen, waar men inspiratie uit kan halen. Ik persoonlijk vind het vrij onoverzichtelijk als je naar een bepaald soort onderwerp kijkt, en dat je tussen al die gesprekken, jou type auto moet gaan vinden, om dat gene te vinden wat je zoekt.

Dus een fb pagina, met foto's, waar je ook nog eens lekker door heen kan scrollen om ze achter elkaar te zienSmile



RE: Facebook pagina - Langedeenik - 15-12-2016

(15-12-2016, 14:27)Mafkikker Wrote: Met die tien mensen hier die nog met hun auto bezig zijn? Dan ben je gauw klaar met kijken. En de rest van de auto's zijn allemaal ancient history (huidige categorie Tupperware-Tuning/Ricer/Plastic Fantastic). Het grote voordeel van dit forum is juist dat je ook de mensen en de bijbehorende verhalen hebt bij het plaatje, zodat je weet hoe dingen gedaan zijn en waarom ze zo gedaan zijn. Dat voorkomt een hoop overbodige vragen die je dan op Facebook weer moet gaan beantwoorden.

(15-12-2016, 07:26)Langedeenik Wrote: Naja met een fb pagina, leek t mij wel leuk om foto's te plaatsen, waar men inspiratie uit kan halen. Ik persoonlijk vind het vrij onoverzichtelijk als je naar een bepaald soort onderwerp kijkt, en dat je tussen al die gesprekken, jou type auto moet gaan vinden, om dat gene te vinden wat je zoekt.

Dus een fb pagina, met foto's, waar je ook nog eens lekker door heen kan scrollen om ze achter elkaar te zienSmile

Als er zo weinig mensen serieus bezig zijn met hun auto, ja dan heeft het ook geen nut. Maar voor op gesteld, het was en ideetje heBiggrin


Ik ga die fb pagina volgen, en bedankt voor de info/meningen 42


RE: Facebook pagina - Villa - 16-10-2017

Ik wil een tekst citeren. Hoe doe ik dat ?

(14-12-2016, 18:57)Tomswiftswiftswift Wrote: Gaat ten koste van het forum is mijn mening. Gewoon blijven verwijzen naar dit forum. Dat kan gewoon via eigen FB. Ik zou zeggen forum of fb en niet allebei. (Moet wel zeggen dat ik zelf ook geen fb heb).
Volle 100% mee eens !!
Heb trouwens bewust ook geen fb 39


RE: Facebook pagina - JanW - 10-09-2018

[/quote]Volle 100% mee eens !!
Heb trouwens bewust ook geen fb 39
[/quote]

Ik denk dat FB en schitterend medium is om mensen te bereiken. Aankondigingen en foto's van meetings. Uitslagen van de wedstrijden tijdens de meetings (b.v. oudste, mooiste (publieks prijs), technisch meest perfecte etc.. Andere bijzonderheden als nieuwe modellen, rijders impressies, noem maar op. Lokken en verwijzen naar dit forum.