Suzuki Club Nederland Forum
Forum problemen, storingen en updates - Printable Version

+- Suzuki Club Nederland Forum (https://www.suzukiclubnederland.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://www.suzukiclubnederland.nl/forum/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Algemeen (https://www.suzukiclubnederland.nl/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Thread: Forum problemen, storingen en updates (/showthread.php?tid=25223)

Pages: 1 2


Forum problemen, storingen en updates - ber_i - 13-03-2014

Nieuwe hosting en een update van de software verdient ook een nieuw topic.

Er wordt hier en daar nog gesleuteld aan de layout e.d, maar mocht je ergens tegenaan lopen, meld dat hier.

We hopen dat met het updaten van de software de bug's uit het verleden zijn verholpen, maar mocht je er toch nog een vinden dan horen we dat ook graag.

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat we direct de oplossing kunnen aanbieden (wij zijn immers ook mensen met nog andere bezigheden), maar dan weten we waar we naar moeten kijken.


RE: Forum problemen, storingen en updates - christo - 13-03-2014

Op discussie's abonneren werkt nog steeds niet


RE: Forum problemen, storingen en updates - ber_i - 20-03-2014

Als het goed is, is dat nu verholpen.
Via de knop links onderaan het topic werkt het in ieder geval.


RE: Forum problemen, storingen en updates - Hans53 - 20-10-2016

---
Ik ben net één dag ingeschreven, maar een avatar kan ik niet plaatsen..

Moet ik daar eerst een tijd lid voor zijn ??

En automatisch abonneren werkt ook niet helemaal volgens mij Puzzled

---


RE: Forum problemen, storingen en updates - Pauluzz - 20-10-2016

Foto uploaden naar een image-host-website (tinypic.nl / mijnalbum.nl etc) dan de link gebruiken voor het aanmaken van een avatar. Let wel op de de afmetingen, niet groter dan 100x100 pixels


RE: Forum problemen, storingen en updates - Hans53 - 20-10-2016

---
Ik doe dat idd ook altijd via Tiny-Pic en mijn avatar is 22,4 kB en 40 x 40.

Zo toch goed moeten zijn volgens mij??

Het forum geeft dan namelijk niet aan dat hij te groot is, maar dat ik

geen permissie heb op die pagina Puzzled

---


RE: Forum problemen, storingen en updates - Mafkikker - 21-10-2016

Maar je moet de link gebruiken in plaats van proberen te uploaden.


RE: Forum problemen, storingen en updates - Hans53 - 21-10-2016

(21-10-2016, 07:08)Mafkikker Wrote: Maar je moet de link gebruiken in plaats van proberen te uploaden.

Bedankt voor de tip..

Uploaden doet hij niet, maar wel de link via Tiny-Pic

----


RE: Forum problemen, storingen en updates - Wasmachineman_NL - 22-10-2016

(21-10-2016, 07:38)Hans53 Wrote:
(21-10-2016, 07:08)Mafkikker Wrote: Maar je moet de link gebruiken in plaats van proberen te uploaden.

Bedankt voor de tip..

Uploaden doet hij niet, maar wel de link via Tiny-Pic

----
Tinypic is ruk, gebruik imgur want die verwijderen je plaatjes niet na een tijdje.


RE: Forum problemen, storingen en updates - Hans53 - 22-10-2016

(22-10-2016, 16:05)Wasmachineman_NL Wrote: Tinypic is ruk, gebruik imgur want die verwijderen je plaatjes niet na een tijdje.

Hoe zo verwijderen??

Ik gebruik T.P. al vele jaren en gaat heel erg goed 39

---


RE: Forum problemen, storingen en updates - RickSwift - 24-10-2016

(22-10-2016, 16:59)Hans53 Wrote:
(22-10-2016, 16:05)Wasmachineman_NL Wrote: Tinypic is ruk, gebruik imgur want die verwijderen je plaatjes niet na een tijdje.

Hoe zo verwijderen??

Ik gebruik T.P. al vele jaren en gaat heel erg goed 39

---

Ik gebruik ook al jaren toiletpapier... 'kzou niet anders meer willen! topspul! 39


RE: Forum problemen, storingen en updates - Wasmachineman_NL - 27-10-2016

Voor de een of andere reden kan ik Robin(_swiftsensation) z'n PM's niet beantwoorden, ik moet hem dus een nieuwe PM sturen om iets te beantwoorden?

Doe ik iets fout of is de forumsoftware klote aan het doen?


RE: Forum problemen, storingen en updates - Pauluzz - 27-10-2016

(27-10-2016, 15:38)Wasmachineman_NL Wrote: Voor de een of andere reden kan ik Robin(_swiftsensation) z'n PM's niet beantwoorden, ik moet hem dus een nieuwe PM sturen om iets te beantwoorden?

Doe ik iets fout of is de forumsoftware klote aan het doen?

Leg ns stap voor stap uit wat je doet.

Je zit in zijn PM en drukt op beantwoorden, en dan?


RE: Forum problemen, storingen en updates - remytjuh1994 - 09-01-2017

Ik heb het idee dat het forum erg traag begint te worden, is het weer tijd voor de grote jaarlijkse schoonmaak?


RE: Forum problemen, storingen en updates - Tomswiftswiftswift - 29-03-2018

Mijn complete "Tom"s verkoop/opruiming" topic is verdwenen. Kan 1 van de mods er aub naar kijken.


RE: Forum problemen, storingen en updates - Pauluzz - 29-03-2018

(29-03-2018, 09:59)Tomswiftswiftswift Wrote: Mijn complete "Tom"s verkoop/opruiming" topic is verdwenen. Kan 1 van de mods er aub naar kijken.

Dan was je discussie al ouder dan een half jaar, ik vind 'm ook niet meer terug. Zo te zien is het nieuwe bestuur opruiming aan het houden. Ik was ook al een discussie bij de auto-verkoop van mezelf kwijt haha.


RE: Forum problemen, storingen en updates - Tomswiftswiftswift - 29-03-2018

Klopt vond het zonde om voor elk artikel een topic aan te maken maar dat zal ik voortaan maar doen dan. Het topic werd gewoon met regelmaat bijgehouden ondanks dat er niet veel animo was. Blij met een nieuw bestuur. Jammer dat zonder bericht alles weg is.


RE: Forum problemen, storingen en updates - Bennie98 - 23-11-2018

Ik kan geen avatar uploaden.
Het is wel een png. ik weet niet welke bestanden toegelaten zijn, staat er niet direct bij bij het uploaden.

Suzuki Club Nederland Forum
U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dit kan zijn vanwege een van de volgende redenen:

Uw account is tijdelijk ontoegankelijk gemaakt of u hebt geen toegang tot deze locatie.
U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Probeert u toegang te krijgen tot pagina's die u niet zou mogen bekijken? Controleer in de forumrechten dat u bevoegd bent tot het verrichten van deze handeling.
Uw account kan nog in afwachting zijn van activatie of moderatie. (Activatiecode opnieuw versturen)
U hebt deze pagina direct aangeroepen in plaats van via een formulier of koppeling.


U bent momenteel aangemeld als 'Bennie98'.


RE: Forum problemen, storingen en updates - Mafkikker - 26-11-2018

Je kunt geen avatar meer uploaden omdat we geen opslagruimte meer hebben. Je kunt hem wel plaatsen via een weblink, bijv. via tinypic.


RE: Forum problemen, storingen en updates - tonverh - 07-10-2020

Waarom wordt mijn 'gezocht' advertentie niet geplaatst?