Suzuki Club Nederland Forum
Kizashi Sport - Printable Version

+- Suzuki Club Nederland Forum (https://www.suzukiclubnederland.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://www.suzukiclubnederland.nl/forum/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Algemeen (https://www.suzukiclubnederland.nl/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Thread: Kizashi Sport (/showthread.php?tid=21893)

Pages: 1 2


Kizashi Sport - Thieuke - 20-04-2011

http://www.autoweek.nl/autonieuws/16488/Lekker-dik-Suzuki-Kizashi-Apex-Turbo-Concept

De Kizashi Sport, met +/- 275 - 300 pk door 2.4T 39 39 Best oké!

[Image: m1gy3epb5pid_600.jpg]

[Image: m1gy3epb27if_800.jpg]

[Image: m1gy3embqvig_800.jpg]


RE: Kizashi Sport - hardcore - 20-04-2011

ziet er goed uit39

alleen dat stuur zo kan echt nietstupidstupid


RE: Kizashi Sport - Thieuke - 20-04-2011

waarom niet? mooi stuurtje toch? Het moet verwijzen naar de GSX-R o.i.d. (staat in de tekst)


RE: Kizashi Sport - Mafkikker - 20-04-2011

Dikke auto, pauper stuur stupid


RE: Kizashi Sport - blue-mk5 - 20-04-2011

hat zo iets als dit al een keer gezien op een amerikanse site. zal wel lekker zijn als deze ook echt als productie auto zal worden gemaakt met een prijsje van €45.000-. lekker concureren met subaru en mitsubishi. en dan kunnen ze deze ook gelijk uit brengen.
Eco Charge.
nog twee of drie lekere diesel motoren 2.0l 2.2l of 2.9l. dan zal deze auto lekker gaan lopen.


RE: Kizashi Sport - Pauluzz - 20-04-2011

Ik zag de gewone sedan hiervan van het weekend in mijn straat rijden! Dik ding!


RE: Kizashi Sport - John91 - 26-04-2011

Staat bij mn oom zn garage (die normale sport dan), heb er ook stukkie in gereden, gaaf ding!


RE: Kizashi Sport - Thieuke - 26-04-2011

Is er al een normale sport dan? Deze wordt in NL toch alleen geleverd met dezelfde motor?


RE: Kizashi Sport - John91 - 26-04-2011

Kizashi word in NL alleen als Sport geleverd.
2.4L viercilinder N/A blok

Je hebt wel keuze uit handmatige 6-bak
of Automaat met schakelflippers.



RE: Kizashi Sport - Thieuke - 26-04-2011

Ja, maar dat noem ik niet Sport, die noem ik gewoon een standaard Kizashi. IS wel leuk natuurlijk met 2.4, maar hij wordt ook niet in de markt gezet als Kizashi Sport, maar gewon als Kizashi.

Wie op de nieuwjaarsmeet aanwezig waren hebben hem ook in de showroom kunnen zien, velen hebben er ook in gezeten (zoals ik). Het is een erg mooie auto, maar in NL blijft hij volgens mij redelijk kansloos. Het is een beetje als de Seiko Springdrive horloges. Hartstikke mooie techniek maar je betaald er evenveel voor als een Rolex, maar het is er geen, en daarom vind hij haast geen aftrek.

Mocht hij nou als Diesel komen......, nja, voglens mij hebben velen dat al gezegd.


RE: Kizashi Sport - Salto - 28-04-2011

Ik heb op SEMA vorig jaar ook nog zo'n getsjoeeende gezien.. zal kijken of ik de foto's nog ergens heb..

*edit..found it!

[Image: GroteFoto-6AGFQ76N.jpg]

[Image: GroteFoto-4LNTMQW7.jpg]




RE: Kizashi Sport - Thieuke - 28-04-2011

Die is ook nice!


RE: Kizashi Sport - Q-Bassie - 17-06-2011

4242
Vanmiddag mag ik een rondje doen in deze heilige wagen! 39
Suzuki dealer hier is vaste klant bij ons en mag vanmiddag langs komen 45


RE: Kizashi Sport - Q-Bassie - 17-06-2011

(26-04-2011, 19:03)John91 Wrote: Kizashi word in NL alleen als Sport geleverd.
2.4L viercilinder N/A blok

Je hebt wel keuze uit handmatige 6-bak
of Automaat met schakelflippers.
ook 4wiel aandrijving
ook de gewone ( nietsport ) uitvoering




RE: Kizashi Sport - Tomswiftswiftswift - 18-01-2018

Ik heb er nu een paar keer mee mogen rijden en het is een geweldige auto. Vlaggenschip van Suzuki die erg goed in elkaar zit.

een kizashi snelheidsrecord in tekst , fotos en filmpje: http://benzmercedez.blogspot.nl/2010/08/suzuki-kizashi-topples-200-mph-at.html?m=1


RE: Kizashi Sport - Jordi - 12-02-2018

Ja stiekem wel spijt dat ik toch niet voor de kizashi ben gegaan maarja... iets met bewuste economische keuzes maken...


RE: Kizashi Sport - Leibniz - 12-02-2018

Zag trouwens dat Suzuki iets leuks had wat ik niet wist, echt een grote bak, kwam ik pas per ongeluk paar maanden terug achter: een XL-7! Heel mooi ding, tis dat ik het geld niet heb, vooral wegenbelasting technisch, maar anders......


RE: Kizashi Sport - Tomswiftswiftswift - 12-02-2018

XL7 staat hier thuis ook. (1:43 pikes peak)
al zou ik eerder voor een 3.2 grand vitara gaan dan de xl7


RE: Kizashi Sport - Leibniz - 12-02-2018

Dan ga ik wel in België wonen, zit maar 8 km van de grens trouwens, mag ik vragen waarom geen XL-7?


RE: Kizashi Sport - Tomswiftswiftswift - 12-02-2018

persoonlijke smaak. vind de xl7 op fotos wat minder,beetje raar en minder stoer dan de grand vitara die wel helemaal klopt maar dat is uur een mening. Ik heb niet met de xl7 gereden en er volgens mij ook nooit in gezeten

edit: nog eens gekeken maar vind de grand vitara gewoon mooier. de oude xl7 is een verlengde grand vitara van het oudere type. de grand vitara van na 2005 vind ik veeeel mooier/beter.

de nieuwere xl7 vind ik de koplampen vooral heel raar maar verder in alle opzichten de grand vitara mooier & stoerder. smaken verschillen gelukkig . En ik kom liever een XL7 op de weg tegen dan een audi a4/6/8 of passat bijv.