Suzuki Club Nederland Forum
swift gti club holland - Printable Version

+- Suzuki Club Nederland Forum (https://www.suzukiclubnederland.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://www.suzukiclubnederland.nl/forum/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Algemeen (https://www.suzukiclubnederland.nl/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Thread: swift gti club holland (/showthread.php?tid=12350)

Pages: 1 2 3


swift gti club holland - ri - 25-04-2007

even wat nostalgie boven halen

de meeste zullen wel zeggen huh waar heeft die het over??


maar wie kent er nog de swift gti club holland??
of is er mss nog lid van geweest, ken alvast nog een paar namen...

ik heb zelf de lidkaart hier nog liggen
en enkele clubmagazines, en een hoop oud beeldmatriaal oa van japans autofestival in lelystadt en meet met een hele grote collonerit en de puzzelrit 39

trouwens wij waren erbij van het japans autofestival van baarlo (geleden van 1999-2000???)

ik zie hier veel volk komen en gaan, meestal maar korte duur, de wagens blijven wel in de club maar de eigenaars veranderen steeds 37

waar zitten nog enkele van de oude garde de ECHTE die-hards??


RE: swift gti club holland - Phillostar - 25-04-2007

Ja hiero!!34 Ik ben in 1999 lid geworden van de SSGTI Club Holland op het Japans Autosport Festival toen gehouden op het Midland Circuit in Lelystad. 2 maanden later in december is de club toen opgeheven en in januari 2000 ben ik kontakt gekomen met Edgar van de Nieuwendijk en Jasper Spanjers die weer een nieuwe club wilde oprichten.
In Maart 2000 hebben we de club toen officieel het leven in geroepen en ons eerste clublid was oud SSGTI Club Holland lid Peter Stap.

Momenteel zover ik weet zijn Peter, ik en Rob Zweers de enige bij de STC die ooit van de oude SSGTI Club Holland lid zijn geweest. En ohwja, ik vergeet Rudy Visser te vermelden, hij is nu sponsor van de club met RV Engineering.

Hier nog wat leesvoer KLiK!, dit was ons eerste clubblaadje.
Wachtwoord= beginning


RE: swift gti club holland - jolandaswift - 25-04-2007

ri Wrote:ik zie hier veel volk komen en gaan, meestal maar korte duur, de wagens blijven wel in de club maar de eigenaars veranderen steeds 37


zucht........ helaas ben ik het met je eens.

ik zelf ben hier nog niet zo heel lang42
maar weet wel dat er eerst een ssgti club was.(ja ik hem mn huiswerk gedaan42)

ik heb het hier prima naar mn zin tot nu toe.hopelijk blijft dat ook zo.
dus mss kunnen we over een paar jaar weer leuk trug kijken39
op naar het 10 jarig bestaan van de club45


ow ja ik ben blij dat het nu niet meer GTI club is,anders zat ik hier wss niet met mn standaart swiffie.34


RE: swift gti club holland - Puppetmaster - 25-04-2007

Hoewel ik van na de SSGTi club ben, ben ik wel al een tijd actief. Je slaat de spijker op z'n kop. De auto's zie je steeds terug keren, de eigenaren niet. Jammer inderdaad dat het verloop zo groot is.


RE: swift gti club holland - Black Orchid - 25-04-2007

Al met al een jaartje of 5 dus na de andere club.


RE: swift gti club holland - Swifty - 25-04-2007

Hey, Philip.... Je vergeet mij.. Ik was de eerste met een MK4 GS die lid mocht worden van de SSGTI Club Holland 42 (was nog met die blauwe)

Grtz Ramon


RE: - nonsens - 25-04-2007

Swifty Wrote:Hey, Philip.... Je vergeet mij.. Ik was de eerste met een MK4 GS die lid mocht worden van de SSGTI Club Holland 42 (was nog met die blauwe)

Grtz Ramon

(heb je daar nog foto's van?)


RE: swift gti club holland - Arco - 25-04-2007

Ik denk ook dat het verloop zo groot is omdat de meesten een swiftje kopen vanwege de lage prijs... Als ze wat meer te besteden hebben komt er vaak toch wat anders.

Nu de nieuwe swift uit is zal dat wel anders worden gok ik zo, die spreekt toch weer een hele andere doelgroep aan...

Zelf trouwens al een jaartje of vier/vijf lid Wink



RE: swift gti club holland - SpeedSwiftMarky - 25-04-2007

Ik ben in 2001 lid geworden. Ik had toen een bordeaux rode Swift GS. Helaas geen digitale foto's vanCry
Misschien dat de foto-goeroe Phillip wel foto's heeft, omdat ik toen een keer op een meeting was in het zuiden van het land. Ik dacht iets met Carsound ofzoiets.
Ook heb ik het clubpasje van die tijd nog. Daarna bijna


RE: swift gti club holland - DGR - 25-04-2007

Arco slaat de spijker op z'n kop. Voor veel mensen is een Swift hun eerste auto'tje. Zodra ze het budget hebben om iets groters te halen mag de Swift weer weg. Of de dorpeltjes zijn rot en ze doen de auto weg ivm. hoge kosten voor de reparatie Cry


RE: swift gti club holland - Blurky - 25-04-2007

Nja, ben nog maar 1,5 jaar lid, maar al wat langer actief op het forum.
Ook in de tijd dat het nog ssgti club holland was was ik al bezig met info verzamelen op fora's.
Mijn 1e auto was dan ook een suuz (1.0 mk1) en ben altijd bij het merk blijven hangen, heb er inmiddels al 6 gehad, binnenkort hoop ik de 7e te kunnen kopen.42
Hiervoor lid geweest van de Suzimaniacs, maar omdat daar de laatste tijd erg weinig te beleven valt op het forum (no offence), en de meeste van daar toch ook hier zitten ben ik hier maar blijven hangen.

Voorlopig erg naar me zin en dat zal ook wel zo blijven denk ik.39


RE: - Swifty - 25-04-2007

nonsens Wrote:
Swifty Wrote:Hey, Philip.... Je vergeet mij.. Ik was de eerste met een MK4 GS die lid mocht worden van de SSGTI Club Holland 42 (was nog met die blauwe)

Grtz Ramon

(heb je daar nog foto's van?)

Ja....
[Image: BluesuzSpeed2002.jpg]
[Image: -swiftramon4klein.jpg]
[Image: swiftramon3.jpg]
[Image: swift2.jpg]
[Image: Swift2002.jpg]
[Image: luchthapper.jpg]
[Image: linkerzijkantSwift.jpg]
[Image: AchterkantSwift.jpg]

Grtz Ramon


RE: swift gti club holland - aerowswift - 25-04-2007

Ik mocht toen nog geen lid worden officieel, maar was toen al stiekem wel lid,toen was er rudy, jasper(cameraman), die lange edgar, alleen had ik toen een baleno, maar gelukkig kon ik officieel lid worden toen het stc werdt


RE: - ri - 25-04-2007

Phillostar Wrote:Ja hiero!!34 Ik ben in 1999 lid geworden van de SSGTI Club Holland op het Japans Autosport Festival toen gehouden op het Midland Circuit in Lelystad. 2 maanden later in december is de club toen opgeheven en in januari 2000 ben ik kontakt gekomen met Edgar van de Nieuwendijk en Jasper Spanjers die weer een nieuwe club wilde oprichten.
In Maart 2000 hebben we de club toen officieel het leven in geroepen en ons eerste clublid was oud SSGTI Club Holland lid Peter Stap.

Momenteel zover ik weet zijn Peter, ik en Rob Zweers de enige bij de STC die ooit van de oude SSGTI Club Holland lid zijn geweest. En ohwja, ik vergeet Rudy Visser te vermelden, hij is nu sponsor van de club met RV Engineering.

Hier nog wat leesvoer KLiK!, dit was ons eerste clubblaadje.
Wachtwoord= beginning


als 99 lelystad was dan was baarlo '98 en sinds toen waren wij lid van de ssgti club


ja we waren wel lid van de ssgticlub maar van stc ben ik nooit lid geweest, mede omdat ik er als belg weinig aan heb

de meeste meetings zijn een heel stuk voor me rijden, nu dat is voor mij geen enkel probleem aangezien ik al 800km enkel heb gereden om velgen af te halen

maar ik heb de laatste tijd druk op werk met veel zaterdagen werken

de kortingen zijn ook niet te gebruiken in belgie

maar wat een evolutie
heb hier beelden vanaf '99 tot heden, toen was er bijna niets te krijgen voor de swift en nu heb je bijna keuze teveel Tongue

mja ff pure nostalgie bovenhalen Wink
ach waar is de tijd... Smile


RE: - Swifty - 25-04-2007

ri Wrote:
Phillostar Wrote:Ja hiero!!34 Ik ben in 1999 lid geworden van de SSGTI Club Holland op het Japans Autosport Festival toen gehouden op het Midland Circuit in Lelystad. 2 maanden later in december is de club toen opgeheven en in januari 2000 ben ik kontakt gekomen met Edgar van de Nieuwendijk en Jasper Spanjers die weer een nieuwe club wilde oprichten.
In Maart 2000 hebben we de club toen officieel het leven in geroepen en ons eerste clublid was oud SSGTI Club Holland lid Peter Stap.

Momenteel zover ik weet zijn Peter, ik en Rob Zweers de enige bij de STC die ooit van de oude SSGTI Club Holland lid zijn geweest. En ohwja, ik vergeet Rudy Visser te vermelden, hij is nu sponsor van de club met RV Engineering.

Hier nog wat leesvoer KLiK!, dit was ons eerste clubblaadje.
Wachtwoord= beginning


als 99 lelystad was dan was baarlo '98 en sinds toen waren wij lid van de ssgti club


ja we waren wel lid van de ssgticlub maar van stc ben ik nooit lid geweest, mede omdat ik er als belg weinig aan heb

de meeste meetings zijn een heel stuk voor me rijden, nu dat is voor mij geen enkel probleem aangezien ik al 800km enkel heb gereden om velgen af te halen

maar ik heb de laatste tijd druk op werk met veel zaterdagen werken

de kortingen zijn ook niet te gebruiken in belgie

maar wat een evolutie
heb hier beelden vanaf '99 tot heden, toen was er bijna niets te krijgen voor de swift en nu heb je bijna keuze teveel Tongue

mja ff pure nostalgie bovenhalen Wink
ach waar is de tijd... Smile

Je pa was toen toch lid? Heb volgens mij wel es met een staan praten toen..
Toen was zelfs de Swift van Michiel Reinier (kaugomballen swift) lid en was die wagen nog rood.

Grtz Ramon


RE: swift gti club holland - Phillostar - 25-04-2007

@ Swifty, solly Ramon ik was je helemaal vergeten43

@ SpeedSwiftMarky, was dat niet CAP carcosmetics in Helmond? ik kan me geen audio meeting herinneren bij een audio bedrijf. Ja bij CAP zit ook een audio zaakje. Ik zal is zoeken in mn archief.

Verders, wat betreft verloop van het aantal leden is dit elk jaar zo een beetje hetzelfde, alleen de laatste 2 jaar is deze lager (meer leden die lid blijven). Gemiddeld blijft een clublid 1,5 jaar lid met uitzondering van de die-hards. We hebben momenteel in totaal meer dan 415 clubleden gehad. Dus het leden verloop is stabiel, maar zal komend jaar wel oplopen omdat meer mensen eigen vriendenclubjes oprichten. Je zal op Full-Speed nu tig van deze clubjes gaan zien.


RE: - ri - 25-04-2007

Swifty Wrote:
ri Wrote:
Phillostar Wrote:Ja hiero!!34 Ik ben in 1999 lid geworden van de SSGTI Club Holland op het Japans Autosport Festival toen gehouden op het Midland Circuit in Lelystad. 2 maanden later in december is de club toen opgeheven en in januari 2000 ben ik kontakt gekomen met Edgar van de Nieuwendijk en Jasper Spanjers die weer een nieuwe club wilde oprichten.
In Maart 2000 hebben we de club toen officieel het leven in geroepen en ons eerste clublid was oud SSGTI Club Holland lid Peter Stap.

Momenteel zover ik weet zijn Peter, ik en Rob Zweers de enige bij de STC die ooit van de oude SSGTI Club Holland lid zijn geweest. En ohwja, ik vergeet Rudy Visser te vermelden, hij is nu sponsor van de club met RV Engineering.

Hier nog wat leesvoer KLiK!, dit was ons eerste clubblaadje.
Wachtwoord= beginning


als 99 lelystad was dan was baarlo '98 en sinds toen waren wij lid van de ssgti club


ja we waren wel lid van de ssgticlub maar van stc ben ik nooit lid geweest, mede omdat ik er als belg weinig aan heb

de meeste meetings zijn een heel stuk voor me rijden, nu dat is voor mij geen enkel probleem aangezien ik al 800km enkel heb gereden om velgen af te halen

maar ik heb de laatste tijd druk op werk met veel zaterdagen werken

de kortingen zijn ook niet te gebruiken in belgie

maar wat een evolutie
heb hier beelden vanaf '99 tot heden, toen was er bijna niets te krijgen voor de swift en nu heb je bijna keuze teveel Tongue

mja ff pure nostalgie bovenhalen Wink
ach waar is de tijd... Smile

Je pa was toen toch lid? Heb volgens mij wel es met een staan praten toen..
Toen was zelfs de Swift van Michiel Reinier (kaugomballen swift) lid en was die wagen nog rood.

Grtz Ramon

idd mn pa was lid, ik mocht nog niet rijden toen, pas van 2000 ben ik beginnen rijden met de swift

en idd die van michel renier was toen nog rood, maar toen al de "extreemste" om het zo maar te zeggen Wink


RE: swift gti club holland - musQ - 25-04-2007

ik ben bijna anderhalf jaar lid van STC ik vind persoonlijk stc leuker dan de SSGTI club nu pak je een veel bredere publiek toen maar een klein deel. En zeg nou zelf de baleno kan je ook wreed makenBiggrin


RE: swift gti club holland - VR - 25-04-2007

ben "pas" zo'n 3 jaar lid nu maar ken b.v. de kauwgomballenswift nog van toen deze nog rood was uit een tijdsschrift.

Ik kwam bij de club toen Puppet met de fox op zn mk2 bezig was, Thieuke op 16"reed, gtiswift nog multi color sportstoelen had en Rubberburner vol op bezig was met een turbo.
Ik heb de club trouwens ontdekt via de site van Thieuke, hij had namelijk de zelfde bumperlip37

ik zie nog geen reden om niet opnieuw lid te worden volgend jaar, ook al komt er volgend jaar een auto van een ander merk42
ook de oprichting van Grunnmeet.nl zal mijn lidmaatschap van het STC niet in gevaar brengen39


RE: swift gti club holland - Chicken Little - 25-04-2007

Wel, verloop blijf je houden...
De swift is zeker een leuke wagen om mee te beginnen , redelijke aanschaf prijs en vrij goedkoop in onderhoud.
Alleen treft de een het meer dan de ander, degeen die meer te besteden heeft en misschien ook wat handiger is zou zn wagen langer in bezit houden en opknapen.
Degeen, die minder te spenderen heeft, of de swift het geld niet meer waard vind of misschien niet handig genoeg is zal deze wagen van de hand doen.
Dit zou een reden van verloop kunnen zijn, een ander puntje is momenteel clubje binnen clubje naast clubje onder clubje .........etc.
Stc zou kunnen denken, we zijn trots dat we deze mensen bij elkaar hebben gebracht en ze de kans hebben geboden verder te groeien.
Maar je hoort bij STC nooit een waarom,
Waarom zou iemand een andere club beginnen ? missen ze iets bij STC ? Waarom zijn er vaak stevige discussies op en rond het forum ?
Waarom heb ik een verloop ? Naar mijn mening, als iemand het echt naar de zin heeft ,en een goed clubgevoel erbij heeft dat hij of zij lid zou blijven, suzuki of niet.......
Mijn tijd bij STC geeft me gemengde gevoelens , trots , unity en respect.
Maar ook zeker twijfels,want er zijn best dingen die weleens ietsmeer aandacht mogen, maar waar naar mijn inziens geen donder aan gedaan word.............