gefluit in de bochten. bij links om ook geratel
#1
ik heb sinds een tijdje dat als ik de bocht om ga dat het dan fluit. dit geld voor links en rechts om. verder als ik linksom d ebocht om ga hoor ik geratel. waar kan dit aan liggen?
Reply

#2
homokneet kapot en lagers naar de ballen homokneet links dacht ik.
Reply

#3
is dan alleen het linker homokineet kapot? omdat ik welke kant ik ook opga, ik gefluit hoor. en moet ik dan alleen voor vervangen? of ook bij de achter as?
Reply

#4
sorry, was ff vergeten. Nee getik is je homokneet en gefluit je lagers. Om nou te weten of je je lagers voor of achter moet vervangen doe je ff je auto op de krik zetten. en dan gewoon heel hard aan het wiel draaien en als je geknars hoort of je voelt speling( ff aan je band wrikken links rechts boven onder) dan is Of je lager kapot ( dus bij jou) of je fuseekogel is kapot( alleen voor) achter is simpel ook draaien en dan hoor je het meestal wel. Homokneet hoor je alleen maar als je scherp een bocht maakt. DUs meestal een straatje inrijd en dat je hem hoort tikken. kosten Best veel als je het moet laten doen. vergeet niet dat de lagers behoorlijk duur kunnen zijn zeker van een gti. homokneet kan je bij de sloop kopen of gewoon nieuw.
Reply

#5
maar als ik een homokineet bij de sloop koop. hoe weet ik dan of die wel goed is? want voor hetzelfde is ook dat homokineet kapot.
Reply

#6
dat weet je niet dat is de gok die je neemt Tongue
het is niet voor ... een koopje Wink
Never Drive Faster Then Ur Guardian Angel Can Fly
Reply

#7
en hoe weet ik welke homokineet ik moet vervangen? of kan ik beter meteen alles maar vervangen?
Reply

#8
als het gleuid van links komt moet je de linker doen, beter is om een hele as te kopen op de sloop. Kost een stuk minder als een nieuwe homokineet en je bent een stuk sneller klaar. En het scheelt een hoop vies werk Tongue
swift niet meer
mx3 niet meer
nu 323 f
Reply

#9
ik ben even bij de garage geweest, en de lagers zijn niet stuk. en zo op het eerste oog het homokineet ook niet. iemand nog ideeen wat het kan zijn?
Reply

#10
raar:S raampie net niet dicht? ( gefluit) komt je wiel nergens tegen aan? OWJA waarom hadden ze gelijk kunnen kijken wat de oorzaak is?
Reply

#11
Loopt je schijf niet heel licht ergens tegenaan?

Klauw of blok?

Piepen je blokken niet, als ze dan tegen je schijf zitten?
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#12
nee dat is het niet. dat heb ik gecontroleerd. de auto staat nu weer even bij de garage. ze kijken nu wat het kan zijn. het was het raampje in elk geval niet. want dat heb ik al eens eerder gehad. en toen bleek het dat te zijn. ik hoor het vanmiddag wat het is.
Reply

#13
ik heb het probleem waarschijnlijk al gevonden. achter het remblok hoort nog een plaatje te zitten. deze zit er bij mij niet op. daarom ratelt het telkens. en dat is de reden ook dat als ik harder ga rijden het geratel minder wordt.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.