Ray's: Ber_i op bezoek geweest :)
#1
Hallo,

Ik ben Raymond (zeg maar Ray), ben 28 jaartjes jong en woon in Den Helder.

Ik heb sinds mei een swift 1.0 uit '93.

Sinds april heb ik pas m'n rijbewijs. Had geen ouders die hem kado gaven of de interesse. Ben er nu wel achter dat ik hem veeeeeel eerder had moeten halen Biggrin.

Hoop dat ik nog veel plezier kan hebben aan m'n swiffie. Wil hem in ieder geval wel wat mooier maken.

[Image: Foto=M3VLWLS8]
Reply

#2
Welkom hier Ray.

Show some pictures please!! Wink
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#3
Zit nu niet thuis dus kan niks uploaden. (moet hem ook ff wassen :p )
Reply

#4
hoi welkom op het gezellige forum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

#5
dank u, dank u
Reply

#6
welkom op het altijd gezellige stc forum and have fun39
ben benieuwd naar de foto's....welke kleur heeft de swift?
Ga nooit weg zonder een knuffel,ga nooit weg zonder een zoen.Want wie 't noodlot ontmoet,kan 't morgen niet meer doen,Ga nooit zonder te groeten,dat doet een hart zo'n pijn. Want wat je 's ochtends hebt verlaten,
kan er 's avonds niet meer zijn!
Reply

#7
Tis een rooie. Heeft wat deukjes. Laatst een bij gekregen terwijl ik geparkeerd stond. Maar die deuk zit in m'n spatbord die ik wil vervangen.

Maar ik was hem eerst en dat maak ik nieuwere foto's
Reply

#8
welcome 39 Biggrin
Reply

#9
Welkom 39 42
[Image: dsc02073ir2vy2.jpg]
Suzuki Swift GTI Turbo ---> [Image: 286346_4.png] 42 (lekker zuinig dus Tongue)
Reply

#10
foto staat erbij Smile
Reply

#11
Ik heb hem dus ook since kort en ik ben nu 25, bijna 26, en nu ik hem heb zit ik ook met het idee dat ik hem veel eerder had moeten halen. Smile Maarja, ook ik ben niet in het bezit van rijke ouders. 34

Succes op het forum en met je swiffertje. 39
Reply

#12
dank je Smile

jij ook Smile
Reply

#13
hey ray, welkom hier 39. Het word nog druk met mensen uit den helderTongue

Reply

#14
haha thnx..

Zoals enkele al hebben kunnen merken aan mijn vragen ben ik echt A technisch wat auto's betreft. Ja tanken lukt nog wel hoor Biggrin

Doel van aanmelden hier is dat ik wel wat wil opsteken en misschien dat ik m'n swiffer ook eens ga tunen. Alleen op dit moment is het verbouwen van m'n huis belangrijk en kost heel veel euro's. Ik wil me ook aanmelden bij de club zelf maar in augustus is een stop op nieuwe leden dus ik wacht nog even.
Reply

#15
Weer een kleine update.

Heb vandaag het inschrijfformulier voor de Club op de bus gedaan. Ga straks het geld over maken en dan ben ik ook lid van de STC Biggrin Biggrin
Reply

#16
Joepie!!!!! Weer een nieuw clublid erbij3945
....Drivin' the Rival....
Reply

#17
Biggrin

Helaas is m'n budget te klein om m'n auto te tunen. Steek m'n centjes nu in de verbouwing van m'n huis.
Reply

#18
Alo Alo

Heb net gelezen dat ik zo goed als stc member ben. krijg dinsdag of woensdag m'n passie 39
Reply

#19
Ray's Wrote:Weer een kleine update.

Heb vandaag het inschrijfformulier voor de Club op de bus gedaan. Ga straks het geld over maken en dan ben ik ook lid van de STC Biggrin Biggrin

DAt horen we graag
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#20
Welcome to the club!!!
***Swiffer Chick***
[Image: gielske.jpg]
http://www.gielskesridezzz.tk
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.