ff voorstellen (Mijn Wie is Wie :))
#1
Hoi allemaal, ik ben dus ook nieuw op het forum en heb al een paar dagen meegekeken maar het is natuurlijk wel zo netjes om even voor te stellen dus bij deze Smile
Ik ben Mark, 20 jaar en kom uit Wijk bij Duurstede (vlakbij utrecht) Sinds een week ben ik de trotse eigenaar van een 1.6GL Balletje uit 1996 39
Het is echt een lekker autootje om in te rijden, ik had ook niet verwacht dat het wagentje zo snel zou zijn als hij is dat viel me erg mee, ik geloof dat hij 100pk heeft dus dat is allemaal goed te doen. Gisteren heb ik een open luchtfilter gemonteerd en ik moet zeggen dat het geluidje wat er nu uit komt erg leuk is!
Verder ziet hij er fysiek nog erg goed uit, geen diepe krassen ofzo...natuurlijk hier en daar wel een klein plekje maar geen deukje te bekennen Smile Het enige nadeel aan de auto is dat hij precies op een kilometerstand zit waarbij onderdelen vervangen moeten worden, hij zit namelijk op 98500 en bij de 100000 is de distriebutie-riem gelijk al aan de beurt dus dat is wel weer jammer. Ik hoop dat jullie een beetje weten tegen wie jullie het hebben in de toekomst en mochten er nog dingen zijn die jullie willen weten...Brand los zou ik zeggen Biggrin
Reply

#2
hey balenos zijn mooie wagens39 heb je geen onderhoudsboekje bij de wagen sommige laten de distributieriem al eerder vervangen bij een grote beurt ofzo
succes
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#3
Welkom!!3939

Balletjes zijn idd leuke wagensBiggrin


Heb je er foto's van? Nog plannen ermee?
Reply

#4
welkom39
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

#5
Quote:Originally posted by Snelle Jelle
Welkom!!3939

Balletjes zijn idd leuke wagensBiggrin


Heb je er foto's van? Nog plannen ermee?
De foto's moet ik nog even maken, ik wilde het afgelopen weekend doen maar heb er niet aan gedacht...foto's zal ik dus zeker nog posten.
Plannen heb ik er zeker mee, sowieso ga ik hem tunen maar omdat ik hem net heb gekocht moet ik eerst nog ff wat bijsparen voordat ik er mee aan de slag ga. Ik weet al wel zeker dat het eerste wat er op moet komen velgen zijn want dat veranderd de auto natuurlijk al gelijk een heel stuk!

Verder heb ik nog even in het onderhoudsboekje gekeken en daarin kwam ik iets heel moois tegen...De distriebutieriem is 5000km geleden al vervangen!! 45
Heeft iemand misschien nog tips wat ik aan kan/moet passen aan een Baleno zonder al gelijk veel geld uit te geven? Ik wil namelijk al van alles gaan doen eraan maar ik moet echt eerst velgen hebben Tongue Dus ik heb al alle kabels voor de audio naar achter gelegd en dat soort kleine dingetjes maar ik wil meer knutselen devil Dus als je iets leuks weet wat ik kan doen...Tell me 39
Reply

#6
Ey welkom!!

Kijk eens in het Tips 'n Tricks gedeelte. Zal vast wel wat leuks tussen staan Wink
Reply

#7
welkom hier39
veel plezier met je balletje...
hoop dat er nog veel leuke dinge aan gebeuredevil
[Image: bannerstcja3.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.