Dag vrienden
#1
Hallo ik heb laatst eindelijk een swift gekocht
zo eentje wou ik altijd al hebben
er moet nog wel een beurt hebben maar verder is het een goeie wagen.
met airco en elektrishe ramen 39
Reply

#2
Nice, welkom!
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply

#3
Welkom ! voeg anders ff je woonplaats toe !
Old skool because its betttaaa
Reply

#4
Welkom en fijne kilometers ermee!!
39



Reply

#5
Welkom !
Reply

#6
Hier zijn nog wat fotos van de advertentie en een paar van mijzelf
http://imgur.com/gallery/0ZkNN
Reply

#7
---
Leuke wagen !!

---
Reply

#8
Leuk kleurtje ook!
Reply

#9
Dank u alle.
Het rijd echt heel fijn met de lichte koppeling.
Ik ben bezig met een beurt geven en moet nog de versnelling bak controleren of die vol is. En het stationair zit niet goed vast.
Ook heb ik nog een bougiekabel stukgetrokken omdat ik ze netjes er in wou doen. stupid
Bij vol gas houd ie nog wat in nu.
Reply

#10
Bougiekabels misschien eens voor op de sloop kijken, nieuw kost een setje ergens rond de 60 euro dacht ik..
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#11
(26-10-2016, 08:37)Nothingmatters Wrote: nieuw kost een setje ergens rond de 60 euro dacht ik..

Of 20... Mr-Auto jeeejjj

http://www.mister-auto.nl/fl/bougiekabel..._g685.html
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#12
Morgen zal ik misschien op de sloop kijken voor een bougiekabel. En van die klemmen om panelen mee vast te zetten.

Vandaag heb ik er een nieuw luchtfilter in gedaan en nieuwe bougies
Reply

#13
Bougiekabels imitatie rond 50 a 60 denk ik ook. Ik heb er nog te koop van een mk1 swift 1.3 8v met 73pk en van een mk2 gti.
Geen idee of deze hetzelfde zijn.
39



Reply

#14
Dag vrienden ik heb gisteren nog even de olie en de koelwater vervangen
het oliefilter zat uiteraard weer heel vast en moest met de priem en hamer worden verwijderd.

vandaag nog een keer de auto gewassen het ziet er echt fantastisch uit.
[Image: k6Liixt.jpg]

straks nog even kijken naar een betere autoradio
Reply

#15
Filter zat gewoon veel te vast of was ie echt erg verrot inmiddels? Bij swifts heb ik nooit problemen gehad met die filterbussen...wel met het oliefilter van een citroen en een vw
39



Reply

#16
(30-10-2016, 16:35)Tomswiftswiftswift Wrote: Filter zat gewoon veel te vast of was ie echt erg verrot inmiddels? Bij swifts heb ik nooit problemen gehad met die filterbussen...wel met het oliefilter van een citroen en een vw


het zat gewoon heel vast. en er zaten allemaal deuken in enzo. toen ik de filter van de polo voor het eerst deed was het net zo vast
Reply

#17
Vragen over radio en speakers kunnen in het audio/ice gedeelte van het forum. Ik en zeker nog een paar anderen kunnen dan vast wel passend advies en tips geven 39
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#18
Als er deuken in zaten is het met zo'n oliefilter-klem vast gezet waarschijnlijk. Niet zoals het hoort natuurlijk.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#19
Doe het zelf altijd met zo een lederen band. En nooit te strak aandraaienIdea
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#20
dag vrienden
ik heb al een bougie kabel van de sloop gehaald.
en zon rubber dat om de inlaat demper moet?
Er zit een nieuwe radio in van marktplaats maar nog geen goede speakers dat komt nog wel.
en bij een gratis wintercheck is er een gaatje gevonden bij de voeten dus dat moet ook weer hersteld worden.

verder wil ik nog een keer de boel polijsten enzo.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.