Dikte bedrading Sig. aansteker
#1
Ik heb bedrading aangelegd voor sigarettenaanstekers in kofferbak en in armsteun. Mijn vraag is hoe dik moet de bedrading zijn?Ik heb de boel gezekerd met 5A. Want er komt hooguit een koelbox, of een jumpstarter aan te hangen in kofferbak en mobieltje. Bij mijn autoshop zie ik bedrading maar die is echt dun.
Ik heb even de bedrading in dashboard bekeken maar die is wel dikker van de sigaretten aansteker. Hele dikke kabel wil ik er nu ook niet aan hangen en is ook niet nodig
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#2
1,5 kwadraat is wel genoeg
ik zou niet lager gaan
sluit je hem aan via de originele sigaretten aansteker ?
dan hoef je hem ook niet te zekeren want die originele is al gezekerd met een 10 amh als ik het goed heb
en je hebt alleen maar een + nodig de min kan je wel ergens aan de carosserie aan een bout maken
hoef je maar 1 draad te treken
heb je dat nou ook ben je aan het sleutelen hou je weer boutjes overTongue snap der nooit wat vanBiggrin
Reply

#3
Bedrading heb ik afgetakt vanaf de iso stekker van de radio en de massakabels heb ik bij de al aanwezige massakabels aan de carrosserievastgemaakt dmv een oogje/ Zodat als ik in de toekomst wat moet aansluiten ik de boel alleen met stekkertje vast hoef te zetten.Vandaag bij elektronikazaak 10m draad erbij gekocht.
Dus het komt wel goed.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.