Auto's online te koop (Marktplaats, Speurders, enz)
Tis leuk om een GTitje op te knappen. Weet je ook zeker dat ie goed is daarna Smile
Reply

Verkocht
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

(04-06-2013, 08:36)RickSwift Wrote: Helaas wel Tongue ik was ook van "Wow das goedkoop!" achteraf kon ik mezelf wel voor me kop slaan, echt waar dat kon ik.

Niet jezelf voor de kop slaan! Leukste wat er is man 34
Reply

Mijn God, een Gti Mk1 met een trekhaak!

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/suzuk...ousPage=lr

Wel in redelijke originele staat lijkt het.

Wie doet zoiets weg? Misschien teveel kosten voor een verse APK?
Reply

Daniel kopen!
Reply

Euy das hier om de hoek. Maandagochtend eerste werk Biggrin
Reply

hoeveel kosten dan ook. voor dat geld snel ophalen (maargoed dat zeg ik weer: die mafkees die het dubbele heeft betaald voor mk1 in waardeloze staat)

39



Reply

http://link.marktplaats.nl/685706409

Is 'ie weer:p
Reply

Voor de helft ram ik ermee naar duitsland!
Reply

Die vinden dat geweldig:p
Reply

(08-06-2013, 18:00)robin_swiftsensation Wrote: Euy das hier om de hoek. Maandagochtend eerste werk Biggrin


en anders haal ik hem op over paar weekjes als ik weer in NL ben Tongue
Reply

Niet nodig hij is al verkocht 37
Reply

miss deze wel intressant

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/suzuk...ousPage=lr
Reply

Die was al gepost kerel en zo ver ik weet is die auto al verkocht ook Smile

EDIT: toch niet verkocht. Auto is behoorlijk rot. Flink gat onder de linker koplamp doorgerot onder de motorkap. Bodem rot, wielkasten rot. Achterklep hangt met touw dicht en de hele omlijsting van de achterklep is rot. Deuren zijn flink rot. Roest onder de voorruit. Hoek van motorkap provisorisch overgespoten met roest eronder. Proefrit mag niet, auto mag niet op de brug en omdat de verkoper al een bod van 1000 had ontvangen zal hij nu voor 1000 op marktplaats komen staan. Oh en een nieuwe apk krijg je er ook niet bij Smile
Reply

Foto's komen als ik thuis ben. Ik wou een kopen en ben gaan kijken. Robin bedankt voor het posten xD
Reply

Rowan, stop je geld lekker in je mk2 project! En als je per se tijdelijk vervoer zoekt, koop dan een nietszeggende goedkope swift ga met apk.
Reply

Wow, als Rowan em gekocht heeft............ succes :o als ik dat verhaal van Robin zo lees dan
Es Aa Drie Één Nul
Reply

Dat verhaal heeft ie van mij :p Ik heb een niet gekocht! Ik post over halfuurtje foto's. Ik stop me geld verder in me mk 2 project.
Reply

Ik heb het gelijk hier op het forum gezet terwijl ik met Rowan op Whatsapp/ aan de telefoon zat, zodat iedereen die interesse heeft weet waar hij/zij aan begint. Foto's (ook van Rowan):

[Image: img20130610wa0003t.jpg]

klein tipje van de sluier wat betreft de bodem:

[Image: img20130610wa0004.jpg]

[Image: img20130610wa0005.jpg]

[Image: img20130610wa0006.jpg]

[Image: img20130610wa0008m.jpg]

[Image: img20130610wa0009.jpg]

[Image: img20130610wa0010.jpg]

Op zich best leuk voor iemand die ff vanaf de grond af aan opnieuw wil beginnen, maar niet om zomaar in te gaan rijden zonder al teveel moeite erin te steken.
Reply

Ik schrok me dood Rowan 34
Es Aa Drie Één Nul
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.