stickers verwijderen (met een caramel schijf)
#1
beste mede suuz forummers,

Ik wilde van mijn bordeauxrode suzuki swift katana 1.3 (zucht) de superoudbollige stickers afhalen en begon vol goede moed en een fohn de boel aan te vallen. Nouuuuu als je de tijd hebt dan kan het maar ik haakte na een tijdje al af.

Via enig onderzoek op internet kwam ik een caramelschijf tegen. een vergelijkbaar schijfje als de 3m (ik heb hem zelf nooit gezien) waarmee je de stickers heel makkelijk kunt verwijderen. Het schijfje kostte 11,43 en werkt als een trein. Mocht iemand van jullie
nog eens een sticker verwijderen kijk eens op volgende link. goede service en rap antwoord naar aanleiding van vragen.

www.nonpaints.com onder het kopje equipment/gereedschap en dan bij "gereedschap".
to swiff or not to swiff....
Reply

#2
werkt dat nou echt zo goed als ze zeggen want dan kan ik dat mooi gebruiken voor me GS strepen en stoot strippen er af te krijgen! 39
Reply

#3
Ik heb m'n twin cam stickers eraf gehaald met een autoventieltje (tip van Philip), eigenlijk net ietsje te klein, maar werkt het zelfde als zo'n grote schijf, nl. perfect.
Reply

#4
jah idd.. een carmamel schijf werkt heel goed.. gebruiken wij op t werk ook (autogarage) en je kan er idd de troep die achterblijft van stootstrips ook mee verwijderen enz.
Reply

#5
Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest met het verwijderen van stickers en andere plakzooi... een echte aanrader. Plus de directeur is een aardige kerel die je ook tips geeft over alles wat hij verkoopt. Dat vind ik een pluspunt.
to swiff or not to swiff....
Reply

#6
dan zal ik toch is z'n schijfje moeten gaan halen dan devil
(als ik weer geld heb)42
Reply

#7
Autoventieltje kost 65 cent + flesje stickerverwijderaar voor de laatste spoortjes en klaar is Neal Wink
Reply

#8
maar als je die stickers erafhaalt.. blijf je dat dan niet zien dan? dat de lak eronder donkerder is.....
Ik heb er namelijk ook wel over zitten nadenken om mn gs strepen eraf te halen.
Reply

#9
Ik denk dat alle autobedrijven en garages zo'n schijf gebruiken omdat stickerverwijderaar toch te aggressief is voor de lak. Ik heb er een gekocht omdat ik het interessant en leuk vind om dat soort dingen te gebruiken. liever 11 euro voor zo'n schijf dan na een tijdje een nieuwe paintjob om alles weer bij te werken.
to swiff or not to swiff....
Reply

#10
geloof me ik had in een kwartier hooguit mijn hele auto leeg!! die caramelschijf is meesterlijk gewoon op een boor zetten en hoppa alles eraf in no time.39
to swiff or not to swiff....
Reply

#11
maar ey z'n caramelschijf ding....
kan je die ook bij de gamma ofzo halen?

10 euro verzend kosten vind ik overdreven
Reply

#12
dit werkt echt. goed spul,

heb je die schijven ook bij de zaak gekocht??? dit was zeker de prijs ex btw en ex verzend kosten???


Reply

#13
Ik woon idd hemelsbreed 50 meter van die zaak vandaan en hoef dus alleen maar te mailen dat ik er een wil en hem op te halen. handiiiiig.....39

hoe het met de prijs zit?.. 11 euro 43 dat zijn de kosten als je hem ophaald.
to swiff or not to swiff....
Reply

#14
Quote:Originally posted by SanderMuller
Ik woon idd hemelsbreed 50 meter van die zaak vandaan en hoef dus alleen maar te mailen dat ik er een wil en hem op te halen. handiiiiig.....39

hoe het met de prijs zit?.. 11 euro 43 dat zijn de kosten als je hem ophaald.


Ja en bijna 25 euro als je hem via de post laat komen!!
dat is 2x zo veel Thumbsdown beetje aso

maar goed stoot strippen heb ik er toch bijna af, denk nog een uurtje, 1,5 en dan zijn ze der af.
Maar nu dan die stickers nog...
Weet iemand als je een feun gebruikt en flink heet laat worden op die sticker of dat slecht is voor je lak? en kokend water ook???

Gr Neal




Oke EDIT
da plak spul heb ik er op een kant al af maar op de anderen kant wil ie nie der afkomen ook nie met wasbenzine, ja heel langszaam maar dadelijk verneuk ik me lak, dus zit te denken om toch een schijfje tebestellen, kan ik meteen die sticker een veeg geven Biggrin
Reply

#15
bij een bandenboer haal je een ventieletje voor nog geen euro. werkt net zo goed maar is 10x zo goedkoop. met 2 stuks kun je je hele auto doen inl. stootstrips.

serieus, in een paar minuten heb je alles dr af en binnen een half uur de rest ook weggepoetst.39
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#16
Idd, dacht dat Phillostar daar ook een how-to van had gemaakt maar kan m niet meer vindenPuzzled
Reply

#17
het is idd maar wat je zelf wilt. Ik heb het alleen neergezet om een review te geven en om anderen ero pte wijzen dat het ook zo kan. Idea just my two cents.
to swiff or not to swiff....
Reply

#18
heb ze trouwens toch maar besteld Tongue
ben benieuwd hoelang zijn levertijd is Smile
Reply

#19
Ja mooi!

ik vanmorgen uit me nest staat er een dikke vrachtwagen voor de deur, komt ie mijn kleine pakketje afgeven (mijn caramel schijfjes dus) heb inmiddels de stoot strippen er af en de GS sticker ook.

Werkt echt kei goed die schijf!
een aanrader dus

bedankt voor de tip

foto's volgen nog op me wie = wie. 42
Reply

#20
whehe een vrachtwagen voor een caramel schijf Tongue

heb nog wat caramel ijs liggen kun je ook een schijf uit draaien devil
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.