ruiten nat aan binnenkant
#1
Hallo, ik ben nieuw hier.
Ik heb sinds kort een Baleno van '97.

Maar mijn ruiten worden nat langs de binnenkant van de wagen, op zich niet zo"n probleem gewoon met een aftrekker of spons over gaan en ik kan weer zien, maar ik had het toch liever opgelost gehad.
heeft iemand van jullie een idee waar het aan zou kunnen liggen?

Alvast bedankt
Reply

#2
Gaten in de bodem?
Reply

#3
Ik zou eerder denken iets met de raamrubbers

Reply

#4
Als je bodem rot is kan het gemakkelijk hoor...
Reply

#5
Als de bodem rot is zouden ze daar op de keuring dan niets van gezegd hebbe?
Want ik kan me voorstellen dat dat toch niet al te veilig is...
Reply

#6
Gaten hoeven niet altijd afkeur te zijn... Het kan geen kwaad om je stoelen en achterbank er eens uit te halen en de vloerbekleding op te lichten, kun je kijken of het daar door komtWink
Reply

#7
Heb recent mijn tapijt eens iets opgetild om er vilten ondertapaijt te plaatsen enerzijds vr wat demping en toen ik aan bijrijders-en bestuurderskant optilde voelde die van onderen nat aan. Als er al gaten zitten worden die vaak van onderen verbloemd door tectyl en keurmeester gaat niet gauw onder tapijt kijken door tijdgebrek. Als je vaak roestgaten doorheen ziet komen dan ben je echt te laat en is de roest natuurlijk onderhuids groter. Ik heb het gehad met mijn swiftje dat hij goedgekeurd werd en 4 of 5 maanden later kon ik met mijn hand zo naar binnen aan bestuurderskant . Dus zo nu en dan controleren, eens per jaar of zo, maar wie doet dat feitelijk??Heel weinig mensen me incluis, tis dat ik nu bekleding eruit hebt gehaald omdat ik wat aan het installeren ben maar anders rijden tot die uit elkaar valt.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#8
ik moet binnenkort toch mijn interieur er even uit doen om er nieuwe overtrekken voor te maken, dus zal ik dan even controleren...

beddankt voor de info39
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.