19-04-2005, 18:36
's ochtends olie bijvullen
Kap open
Pijlstok erin, is wel wat weinig, ff wat erbij doen.
Dop eraf
Olie bijvullen
Klaar, kap dicht
En naar me werk gereden (10 minuten rijden, ongeveer 3 km).
Kom ik bijna op m'n werk, denk ineens, goh had ik de oliedop er wel op gedaan, zal toch wel
Op m'n werk toch maar ff gekeken, ben ik gewoon vergeten de dop erop te doen, hij lag nog op m'n kleppendeksel. Dus er was olie uit het blok gekomen aan de bovenkant!
Kleppendeksel onder de olie, en rondom wat spetters.
Ik heb het allemaal drooggemaakt met een doek. Moet ik nu nog ergens op letten, dat de olie schade aan kan richten?
Ik meen me te herinneren dat het schadelijk kon zijn voor de distributieriem. Daar is volgens mij niks in gekomen maar ik houd hem wel ff in de gaten langs de rand, of hij niet aangetast is.
Tijdens het rijden niks bijzonders gemerkt de afgelopen paar (3) dagen.
Kap open
Pijlstok erin, is wel wat weinig, ff wat erbij doen.
Dop eraf
Olie bijvullen
Klaar, kap dicht
En naar me werk gereden (10 minuten rijden, ongeveer 3 km).
Kom ik bijna op m'n werk, denk ineens, goh had ik de oliedop er wel op gedaan, zal toch wel
Op m'n werk toch maar ff gekeken, ben ik gewoon vergeten de dop erop te doen, hij lag nog op m'n kleppendeksel. Dus er was olie uit het blok gekomen aan de bovenkant!
Kleppendeksel onder de olie, en rondom wat spetters.
Ik heb het allemaal drooggemaakt met een doek. Moet ik nu nog ergens op letten, dat de olie schade aan kan richten?
Ik meen me te herinneren dat het schadelijk kon zijn voor de distributieriem. Daar is volgens mij niks in gekomen maar ik houd hem wel ff in de gaten langs de rand, of hij niet aangetast is.
Tijdens het rijden niks bijzonders gemerkt de afgelopen paar (3) dagen.