Dakdragers + skibak swift '95
#1
Besten,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dakdragers en een skibak op het dak van een suzuki swift uit '95?

Zo ja, waar moet ik rekening mee houden, mag het? Is het veilig etc..

BVD

Joost
Reply

#2
VR? Die had vanalles op het dak van zijn sedan...

[Image: 21072010130.jpg]

[Image: IMG_3517.jpg]
Reply

#3
Bij mij betreft het een hatchback Tongue Denk dat, dat andere beugels zijn?
Reply

#4
En er wordt ook gevraagd of het veilig kan, dan moet je niet naar VR kijken34...

Als je de goede beugels kan krijgen moet het te doen zijn lijkt me...
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#5
Ach, wat is er tegenwoordig nog veilig... een swift hatchback is sowieso niet veilig Wink
Reply

#6
het kan allemaal.

gewoon de juiste dakdragers zien te vinden
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#7
Passende dakdragers, niet teveel over het max gewicht gaat en vol gas met dat ding39

Op die boxen staat meestal max 50 kg vulgewicht en dan niet 200 kg derin proppen. De meeste dakdragers kunnen 75kg aan. Dus als je daar om en nabij blijft is er niets aan de hand39
Reply

#8
Iemand enig idee waar die dingen verkocht worden? Er staat 1 setje op MP maar dat is 170km rijden.. Beeeetje overdreven Tongue
Reply

#9
dakdragers kunnen gewoon mee met de postZzzz Laatst ook nog gedaan Wink
Reply

#10
(20-10-2010, 15:49)Unuki Wrote: dakdragers kunnen gewoon mee met de postZzzz Laatst ook nog gedaan Wink

Waar heb je deze dakdragers besteld? Ik kan ze nergens vinden. Het enige setje wat op MP staat reageert niet.

Groetjes
Reply

#11
bij automaterialen zaken kunnen ze ze vaak wel gewoon bestellen. probleem is dat ze dan nieuw en vreselijk duur zijn!

MP in de gaten houden tot je ze tegen komt!

hoeveel je dak kan dragen staat in het instuctie boekje van je auto.
m'n Swift sedan kon 75kg hebben
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#12
(22-10-2010, 08:21)joostg Wrote:
(20-10-2010, 15:49)Unuki Wrote: dakdragers kunnen gewoon mee met de postZzzz Laatst ook nog gedaan Wink

Waar heb je deze dakdragers besteld? Ik kan ze nergens vinden. Het enige setje wat op MP staat reageert niet.

Groetjes

Zelf verkocht via marktplaats. Gewoon die man van dat setje mailen en vragen of hij het verstuurd. Pakketje kost 6,75 min plus mogelijk nog wat verpakkingskosten. En als hij zegt dat het niet in een dos past. Gewoon hem karton er omheen laten doen. ZOlang dat er omheen zit zeuren ze ook niet bij de TPG.
Reply

#13
Als er 2 vuilniszakken en wat tape omheen zit is het al voldoende.

http://link.marktplaats.nl/364550260
even een belletje doen, en je weet of hij verzend.
[Image: qr-grunnmeet.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.