RickSwift - '84 SA310
#1
Huidige auto: Suzuki SA310 '84
Reply

#2
welkom rs92 zoals je weet zijn ze hier foto geil Tongue en ik denk dat die 5000 toeren niet echt normaal is
Reply

#3
Fototjes moet ik nog even maken!
Als ik er aan denk zal ik deze vanavond even schieten.

En ik denk het ook niet.. daarom vraag ik het hier Smile
Reply

#4
jawel bij 120 rijd je rond de 4200 toeren dus kan best kloppen.

zijn hoogtoerige blokjes.

oja... welkom42
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#5
Oke, nou goed om te weten dan! haha

Dankje!
maar echt duur rijden ze niet vind ik.. ik rijd er denk ik 50% van de tank best vlotjes mee en toch rijd ie 1 op 14...!

maar oke. de toeren kloppen dus Wink thanks!

Groet,
RS92
Reply

#6
1 op 14 kan heel goed kloppen.39
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#7
Na 4000 word het pas leuk. ik rijd rond 1 op 10 maar komt ook door rechter voet.
Reply

#8
Lekker zuinig! en toch snel!
ik heb em wel ff doorgetrokken naar 180 paar dagen terug op de snelweg.. heel kort aangehouden.. maar dat doettie ook nog erg rap!
waar ligt de top van deze Swiffies???

Groet,
RS92
Reply

#9
Dan moet je hem daarna nog in ze 5 zetten dan is 200+ geen probleem als je auto in een beetje nette staat van onderhoud is Smile
Maar het duurt wel heel lang om die snelheid te halen, dus pas maar op voor je rijbewijs Tongue

Welkom hier 39
[Image: this_thread_is_worthless_without_pics.gif]
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#10
(16-02-2010, 14:30)WireWess Wrote: Dan moet je hem daarna nog in ze 5 zetten dan is 200+ geen probleem als je auto in een beetje nette staat van onderhoud is Smile
Maar het duurt wel heel lang om die snelheid te halen, dus pas maar op voor je rijbewijs Tongue

Welkom hier 39
[Image: this_thread_is_worthless_without_pics.gif]


Ahaa, nou okee ik wil t best proberen maar heb inderdaad angst om mn rijbewijs kwijt te raken dan ja haha!
maar oke op autoweek.nl staat 186 max. dus ik had niet verwacht de 200+ te halen eerlijk gezegd!

Foto's komen vanavond!
Reply

#11
welkom hier! toeren zijn normaal idd, naar de 180 gaat redelijk rap, maar van 180 naar 200 duurt wat langer, maar is haalbaar. Ik heb m ook aangetikt op de afsluitdijk
Reply

#12
Ik heb 195 gereden en toen vloog mn motorkap er af, dag nadat ik hem gekocht hadCry. Maar die haak was stuk, en wist ik niet. Dus ik rij niet zo hard meer, maar het optrekken is veel leukerBiggrin
Reply

#13
(16-02-2010, 18:52)Pamper Wrote: maar het optrekken is veel leukerBiggrin

daar sluit ik me bij aan optrekken is idd veel monsterlijker42

Maar wees welkom hier and have fun ! ook benieuwd naar je picsBiggrin



Reply

#14
ja wat heb er nou aan als je 240 kan rijden..
binnen een seconde op de 70 is veeel mooier 39
[Image: Swift-sig.gif]
AaaaaaaaiiiiiiTongue
Reply

#15
Optrekken heeft inderdaad wel prio haha!
Doettie wel redelijk goed moet ik zeggen hoor
Reply

#16
hier de beloofde foto's (hij ziet er nog niet uit Tongue)

[Image: xnc5yw.jpg]

[Image: zwjk74.jpg]

De overvolle kofferbak???

[Image: 309syvp.jpg]

En t interieurtje:

[Image: fjmfbb.jpg]

Groet!
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#17
Flinke poetsbeurt kan die wel gebruikenBiggrin Maar goed als ie goed rijd en de bodem is hard dan hebbie wel een leuke GTI, die met wat liefde weer super eruit kan komen te zienBiggrin.

Tip: zoek voor spatbordverbreders voor en misschien suzisport bumperlipjes ( voor en achter)
Reply

#18
Poetsbeurtje is inderdaad geen overbodige luxe bij rood (A)
Maare, de bodem is goed, is pas gelast. was nodig voor APK. motor heeft ook pas een revisatie gehad, dus loopt ook als een zonnetje. alleen de toeren nog ff aanpakken.

Spatbord-verbreders zoek ik idd nog... en bumperlipjes??? :o


EDIT:
kheb ze inderdaad gevonden, van een tuning winkel uit t buitenland:

[Image: 281993r.png]

Zien er kicke uit!
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#19
Alsnog welkom op het forum, en mooi rood is niet lelijk. Kwestie van gewoon heel goed poetsen en ik kan het weten 42

Reply

#20
De toeren aanpakken??? Hoe wil je dat gaan doen dan?

Ik wou dat ik een GTI had, mja een GR is ook goed. Als ik hard wil rijden pak ik de motor wel.

Maar 4200 toeren op de 120 is normaal, vergeet niet deze auto's kunnen tot 7500 toeren draaien he. Mijn top wat ik 2 keer gehaald had met de GTI was 220, maar dan waren de weersomstandigheden wel ideaal en de wegdek ook.

Maar 200 was vaak geen probleem bij mij, je moet alleen uitkijken ik reed vaak te hard in de GTI. 160 was geen uitzondering!!

( ja ja mensen EIND april moet le moto weer rijdenBiggrin)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.