sleutels kwijt
#1
GOEDE DAG

ik heb een probleempje ik ben mijn enigste sleutel kwijt geraakt van mijn suzuki.
en nu is mijn vraag kan ik alle sloten vervangen zonder dat ik de sleutels heb.
en hoe krijg ik mijn auto nu open?? (effe wegewacht maar bellen)

iemand foto's en/of ervaringen mee met sloten vervangen van de deur en stuur??
Reply

#2
met de kenteken papieren en legitimatie naar de dealer gaan en er een of twee op nummer bestellen .
dan hoef je je sloten helemaal niet te vervangen.
Reply

#3
Je auto open krijgen kan ik je wel vertellen..

Maar als ik dat hier op het forum zet weet elke dief hoe je er zo in kan komen !
Ik weet in ieder geval een manier om in een Swift te komen zonder sleutels te gebruiken en zonder de auto te beschadigen !

Heb per ongeluk eens mijn sleutel in de kofferbak gelegd en die dichtgegooid, reserve sleutels lagen thuis.

Toen maar eens een hele goede manier bedacht en het is eigenlijk verrekte makkelijk.
Zelfs als je centrale vergrendeling hebt en het is in 5 minuten gepiept !

PB me maar.
Reply

#4
ik ga morgen naar de dealer. maar bestel er eerst maar eentje want weet niet of de vorige eigennaar ze heeft vervangen.
Reply

#5
(24-08-2009, 21:13)BlaZe Wrote: Je auto open krijgen kan ik je wel vertellen..

Maar als ik dat hier op het forum zet weet elke dief hoe je er zo in kan komen !

dat weten de dieven al hoorWink. Daarbij maken die zich niet zo druk om beschadigingen34
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#6
Ik wist niet dat dit ook kon voor oudere auto's, moet ik dat ook maar eens doen want ik heb er ook maar 1 wel zo handigSmile
Reply

#7
Jup, alles kan.
Maar als je de originele sleutel nog hebt kun je die bij de oudere auto's (dus zonder startonderbrekertransponder in de sleutel) gewoon bij laten maken bij de sleutelboer...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#8
Ja was ik eerst ook van plan, alleen steeds nog niet gedaan. Maar dan staat er niet suzuki op de sleutel34
Reply

#9
Ik wil niet je topic kapen maar heb nu beetje hetzelfde probleem.
Reed eerst een Swift MkII en heb nu een Baleno Sport.
Daarom heb ik de Swift geschorst tot mn vriendin haar rijbewijs heeft gehaald.

Echter, ik heb de beide sleutels aan 1 ringetje gehangen (gebruik ze toch niet...) en na het inbouwen van haar autoradio hebben we de deur dichtgedaan met de beide sleutels in het contact...stupid

Niet zo slim dus maar komt erop neer dat we geen enkele sleutel hebben en dus geen nummer.
Ik wil daarom graag in de auto komen.
Wellicht kan iemand een pm sturen hoe we dit voor elkaar krijgen?

Enneh...mensen die roepen "Ik geloof je niet, je wil gewoon een auto jatten!" .. ik kan eventueel wel een foto maken Biggrin
Suzuki Forum Lurker Biggrin
Reply

#10
(25-08-2009, 08:30)The Force Wrote: Jup, alles kan.
Maar als je de originele sleutel nog hebt kun je die bij de oudere auto's (dus zonder startonderbrekertransponder in de sleutel) gewoon bij laten maken bij de sleutelboer...

Dat kan met startonderbrekertransponder ook wel hoor. Alleen zit de startonderbrekertransponder er dan niet in, en kun je hem niet voor het starten gebruiken, wel kun je er gewoon de deuren mee open maken, want daar ben je de startonderbrekertransponder niet voor nodig34
Reply

#11
ik heb vandaag mijn sleutels bestelt bij de dealer, alleen zei zo je moet de auto mee nemen als je je sleutels op komt halen!!
dat wordt moeilijk hij staat dichtTongue
maar gelukkig waren papieren zat en die had ik er net uit gehaalt
harstikke bedankt voor alle hulp en hopleijk passen de sleutels
Reply

#12
Sebastian: als 'ie wa+ verzekerd is een ruitje intikken, ben je lid van de anwb kun je hen bellen en anders even "hengelen"
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#13
iid gewoon even hengelen en ik weet bij toeval dat er erg veel ruimte zit tussen de rubbers Wink

weet dat je onze alto met een las electrode open kan krijgen...


was geloof ik op een grunn meet (A)
[Image: small.jpg]
Reply

#14
(26-08-2009, 00:33)The Force Wrote: Sebastian: als 'ie wa+ verzekerd is een ruitje intikken, ben je lid van de anwb kun je hen bellen en anders even "hengelen"

Ach ja, heb wel 75Euro risico voor een nieuw raampje dus dat doe ik maar niet. Dan maar ANWB bellen als het hengelen niet lukt. Alleen nu iets zoeken waarmee ik het ga proberen 37

Bedankt
Suzuki Forum Lurker Biggrin
Reply

#15
Als je ANWB hebt, dan bel je die toch gelijk. Waar betaal je anders premie voor? Is voor hun 5 minuten werk. Jij hebt waar voor je premie-bedrag en kan in ieder geval niets beschadigen aan je eigen auto.

Ik zou het wel weten....
Reply

#16
Handig om te weten dat je die bij kan bestellen, wist niet dat dat nog kon bij oudere auto's.

Heb zelf een keer bij mijn oude Renault 19 gehad dat de sleutel was afgebroken in het contact slot. Ben toen zeker wel een paar uur bezig geweest met een flinke hamer en een aantal schroevendraaiers. Kwam er uiteindelijk in 100 stukjes uit 39
Reply

#17
(25-08-2009, 17:22)Sebastian Wrote: Ik wil niet je topic kapen maar heb nu beetje hetzelfde probleem.
Reed eerst een Swift MkII en heb nu een Baleno Sport.
Daarom heb ik de Swift geschorst tot mn vriendin haar rijbewijs heeft gehaald.

Echter, ik heb de beide sleutels aan 1 ringetje gehangen (gebruik ze toch niet...) en na het inbouwen van haar autoradio hebben we de deur dichtgedaan met de beide sleutels in het contact...stupid

Niet zo slim dus maar komt erop neer dat we geen enkele sleutel hebben en dus geen nummer.
Ik wil daarom graag in de auto komen.
Wellicht kan iemand een pm sturen hoe we dit voor elkaar krijgen?

Enneh...mensen die roepen "Ik geloof je niet, je wil gewoon een auto jatten!" .. ik kan eventueel wel een foto maken Biggrin

Je hebt PB.
(25-08-2009, 19:41)ibothead Wrote: ik heb vandaag mijn sleutels bestelt bij de dealer, alleen zei zo je moet de auto mee nemen als je je sleutels op komt halen!!
dat wordt moeilijk hij staat dichtTongue
maar gelukkig waren papieren zat en die had ik er net uit gehaalt
harstikke bedankt voor alle hulp en hopleijk passen de sleutels

Was mijn methode nog gelukt om de auto open te krijgen ?
Reply

#18
nee ik ga nu vanavond mijn auto open maken en dan kijken of ik een sleutel kan maken via mijn cilinder want dealer heeft mijn sleutels niet godverdomme

staat nu al 3 weken stil
Reply

#19
Swift openbreken eigenlijk te simpel, gelukkig zijn ze nu beter beveiligd.

Maar goed succes iedereenBiggrin
Reply

#20
weet iemand in eindhoven een mannetje die sleutels maakt via cillinder
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.