Verbruik Liana
#21
Originele bougies gebruiken. Schijnt de Liana nogal gevoelig voor te zijn qua verbruik.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#22
(15-03-2013, 18:36)Leibniz Wrote: Lees hier gebruikers reviews van de Liana:
http://www.autoweek.nl/autoreviews?merk=...odel=Liana
denk dat je veel bekende zaken tegen zult komen.Ik heb voor ik mijn Baleno kocht even naar een Liana gekeken, maar sprak me gewoonweg minder aan, ook qua ruimte, zal best een goed wagentje zijn, daar niet van maar het deed me weinig.

Ik denk dat dat heel persoonlijk is. Ik heb eerder een testrit gedaan in een Baleno uit 2002 en vond deze qua opbouw niet ideaal, de motorruimte is niet optimaal benut en de auto vond ik in het algemeen te blikkerig. Misschien heeft het jaartal hiermee te maken? Moet wel zeggen dat de Liana waar ik in rijd met de wegligging in het bochtenwerk bij nat wegdek niet veel beter is dan al mijn vorige auto's. Tevens zijn de onderdelen voor de Liana die je nodig hebt voor het opleuken of opknappen van de auto schaars en anders absurd duur.
Anders gezien vind ik zelf de stijl van de Liana mooier dan die van de Baleno, maar zoals ik zei, het is een persoonlijke smaak en dat is maar goed ook anders reden we allemaal dezelfde auto. Smile
(15-03-2013, 21:33)The Force Wrote: Originele bougies gebruiken. Schijnt de Liana nogal gevoelig voor te zijn qua verbruik.

Echt waar?? Kan je misschien ook aangeven waaraan je kan zien dat de orginele bougies erin zitten.....

Reply

#23
Er uit draaien en kijken naar het merk... Overigens, weet je wanneer ze voor het laatst vervangen zijn? Anders zou ik naar de dealer rijden, voor een paar euro per stuk originele bougies halen en die er in draaien.
Reply

#24
(16-03-2013, 20:21)SteefK Wrote: Er uit draaien en kijken naar het merk... Overigens, weet je wanneer ze voor het laatst vervangen zijn? Anders zou ik naar de dealer rijden, voor een paar euro per stuk originele bougies halen en die er in draaien.

Wanneer ze vervangen zijn, geen idee? Heb deze Liana nog niet zo lang maar is wel altijd bij een Suzuki-dealer in onderhoud geweest en keurig op tijd.

Reply

#25
Dan bel je die dealer op en vraag je het.

Er zitten normaal gesproken long life bougie,s in gaan 105000 km mee.

En zijn niet een paar euro.
Reply

#26
long life bougies heb ik ook, was iets van 80 euro kwijt 4 jaar terug.@lianafan, Van welk jaar is je Liana trouwens?Met het redelijk hoog verbruik zul je moeten leren leven, of alles van gewicht eruit pleuren Smile
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.