Dennis, RB20 Mx-5 project en een gerolde shuttle.
#1
..
Reply

#2
Welkom op het forum en vervelend wat er gebeurt is. Maak even linkjes van de foto's of kleinere foto's, want dit duurt erg lang met laden.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#3
Bedankt voor je reactie, ik zal mn telefoon op kleiner formaat zetten. heb deze foto's nu even in links verandert zodat de pagina sneller laad.
Reply

#4
Welkom!

Nette swift, alleen jammer van de schade. Gelukkig dat het met niet al teveel kosten weer is gemaakt39 Ik zou eerst gewoon lekker zo blijven rondrijden, voordat je andere bumpers&skirts gaat monteren. 'k Vind hem zo eigenlijk mooier (motorkap staat nog niets een zo gek34)

In ieder geval succes met verdere plannen!
[Image: 29257570233_large.jpg]
Reply

#5
Setje leuke velgen eronder en hij is helemaal af 39
[Image: stc-sig.jpg]
Reply

#6
Welkom hier..
Motorkapje staat hem inderdaad goed zo... Denk dat ik jou nog aan de telefoon heb gehad over een motorkapTongue... Rood was niet goed genoeg34??
Veel plezier met je mooie witte scheurijzer...
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#7
(06-06-2009, 22:07)Pamper Wrote: Bedankt voor je reactie, ik zal mn telefoon op kleiner formaat zetten. heb deze foto's nu even in links verandert zodat de pagina sneller laad.

super39
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#8
Welkom!39 Nette swiffer heb je gekocht!39

Jammer van de schade, gelukkig dat je het zo redelijk goedkoop en best netjes hebt weten te fixenSmile

Suc6 met de plannenSmile Als je niet te veel tegelijkertijd doet en deeltje voor deeltje kan je met weinig geld nog best voor doen...
Reply

#9
Bedankt voor de reacties leuk39

(06-06-2009, 23:39)hfa Wrote: Welkom!

Nette swift, alleen jammer van de schade. Gelukkig dat het met niet al teveel kosten weer is gemaakt39 Ik zou eerst gewoon lekker zo blijven rondrijden, voordat je andere bumpers&skirts gaat monteren. 'k Vind hem zo eigenlijk mooier (motorkap staat nog niets een zo gek34)

In ieder geval succes met verdere plannen!

Ja ben er zo ook blij mee en die sportlip maakt het helemaal af. Alleen denk na een tijdje dan wil je wel eens wat andersTongue En dan die set erop maar dat kan misschien nog wel even duren.

(06-06-2009, 23:48)Baby-Face Wrote: Welkom hier..
Motorkapje staat hem inderdaad goed zo... Denk dat ik jou nog aan de telefoon heb gehad over een motorkapTongue... Rood was niet goed genoeg34??
Veel plezier met je mooie witte scheurijzer...

Nee heb verder er niemand over gebeld, ik had mijn oude auto naar de sloop gebracht na problemen met de koppakking en zat nog een week apk op en niet veel vertrouwen er meer in. En toen ging ik het vrijwaardings papiertje ophalen paar dagen later met de schade swift en zag ik daar een zwarte gs staan en heb toen dus de motorkap er afgehaald en paar kleine andere dingetjes die ik wel gebruiken kon. Zelfs de binnenspiegel was gebroken zo hard was de klap van de motorkap tegen het ruit aan. Maar een rode motorkap had ook wel gekunt alleen dan wanneer je de kap open doet ziet het er wat raar uit.

(07-06-2009, 00:28)Snelle Jelle Wrote: Welkom!39 Nette swiffer heb je gekocht!39

Jammer van de schade, gelukkig dat je het zo redelijk goedkoop en best netjes hebt weten te fixenSmile

Suc6 met de plannenSmile Als je niet te veel tegelijkertijd doet en deeltje voor deeltje kan je met weinig geld nog best voor doen...

Ja dat ben ik van plan, eerst andere velgen en uitlaat en dan even verder zien wat ik er aan doe. Denk dat het 16'' wordt 5 spaaks en zwart waarschijnlijk hangt er vanaf wat ik vind.
Reply

#10
Ohh ok haha...
Nee dacht: jij hebt andere kap erop, woont in de buurt en ik werd laatst erover gebeldTongue...
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#11
(07-06-2009, 12:25)Baby-Face Wrote: Ohh ok haha...
Nee dacht: jij hebt andere kap erop, woont in de buurt en ik werd laatst erover gebeldTongue...

Waar woon je dan? Ook in het noorden? Zijn er hier nog meer mensen uit Friesland?
Reply

#12
Ik woon in Leeuwarden..
Zijn niet zoveel uit Friesland geloof ik, ik weet dat er nog 1 is die uit de buurt komt, weet alleen niet hoe die heetTongue... En VR uit drachten natuurlijk...
Zijn ook mensen uit Assen, Groningen... "We" zitten overal zeg maarTongue...
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#13
(07-06-2009, 13:27)Baby-Face Wrote: Ik woon in Leeuwarden..
Zijn niet zoveel uit Friesland geloof ik, ik weet dat er nog 1 is die uit de buurt komt, weet alleen niet hoe die heetTongue... En VR uit drachten natuurlijk...
Zijn ook mensen uit Assen, Groningen... "We" zitten overal zeg maarTongue...

Ik ben wel vaak in Leeuwarden, in ieder geval elke woensdag avond bij kalverdijkje bij de schietclub. Misschien dat je me ooit eens ziet rijden.
Reply

#14
Jij moet dan (nu nog iig) uitkijken naar een Mint Groene Swift GTITongue...
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#15
Welkom hier op het forum. Hele mooie GTi hoor Biggrin

Reply

#16
(07-06-2009, 13:43)Baby-Face Wrote: Jij moet dan (nu nog iig) uitkijken naar een Mint Groene Swift GTITongue...

Ik zal er opletten wanneer ik door leeuwarden rij. Nu ik opeens zelf een swift heb zie ik er heel veel rijden alleen nog geen andere gti gezien.

(07-06-2009, 13:58)suziforce Wrote: Welkom hier op het forum. Hele mooie GTi hoor Biggrin

Bedankt, ik ben er zelf ook heel blij mee. En blij dat ie er nu weer zo uit ziet.
Reply

#17
Veel plezier met je nieuwe aanwinst39
Zonde dat je er gelijk een beetje pech mee had, maar netjes opgelost in ieder geval!
Gr. Suzie
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8
Reply

#18
Even een update omdat het al bijna 2 weken geleden is, maar ik heb niet stil gezeten.
Vandaag even naar spuiter geweest en woensdag avond dan kan ik hem brengen voor het dak en vrijdag weer terug vind ik heel erg snel.

Ik heb ook de ruitensproeiers verplaats omdat ik ze niet meer op de motorkap wou, en vind het heel erg mooi geworden. Alleen heb ik een ruitenwisser gebroken, maar ga morgen naar de sloop en haal even een nieuwe. Hier even wat foto's:

http://img20.imageshack.us/img20/8690/dsc0220c.jpg

http://img36.imageshack.us/img36/2278/dsc0218l.jpg

http://img257.imageshack.us/img257/3002/dsc0219m.jpg

Swift is wat vies maar poets hem zondag, vind wit mooie kleur voor swift alleen is moeilijk schoon tehouden maar heb er voor overSmile.
Reply

#19
zow dat is een mooie oplossing !

goed bezig

en ja wit moet wit blijven ook al is het moeilijk zo te houden Tongue

Gr Marco
[Image: dsc02073ir2vy2.jpg]
Suzuki Swift GTI Turbo ---> [Image: 286346_4.png] 42 (lekker zuinig dus Tongue)
Reply

#20
ziet er goed uit hoor dik zo met de carbonvelletje eroverheen
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.