Stof afblazen: Peugeot 208
#1
Goedenavond iedereen,

Mijn autogeschiedenis in het kort:

-begonnen met Fiat Tipo (verlaagd,sportuitlaat incl, katvervanger) alles zelf gedaan met wat hulp van een kennis. Deze auto heb ik 1,5 jaar gehad
-Daarma een jaar rondgereden in een Daihatsu Cuore
-Een blauwe maandag een Volvo 340 (85.000 (!) km op de teller) en achterwielaandrijvingDrewl icm 1.7 motor heerlijk autootje, maar nogal gulzig met de benzine

Sinds vorige week is er nog een Suzuki Swift bijgekomen, Dit keer een sedan uit 1990. Deze heb ik op de dag dat ik hem kocht al wat opgeleukt met onderdelen van de andere swift.
[Image: 29257570233_large.jpg]
Reply

#2
hfa Wrote:Foto's volgen nog!

En vlot een beetje!! 3434

Grapje, welkom.
Achterklep aanpassen? Vertel,.....Wink

Je hoeft niet te denken dat je een F1 coureur moet zijn om snel te zijn.
Reply

#3
welkom! leuke plannen39
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#4
ik heb de achterklep van de 'donor' swift nog liggen. Hier zit een spoiler op en deze klep is gelceaned.

Ik moet hem alleen in de goede kleur spuiten, alleen ben nog op zoek naar een bedrijf wat de juiste kleur kan mengen. Via dit forum was ik al op een adresje gekomen, en had gemailed, maar nog niks gehoord Tongue

De foto's hoop ik zometeen te posten, voordat ik weg ga ivm verjaardagSmile
[Image: 29257570233_large.jpg]
Reply

#5
De donorswift na het wassen. Als het meezit, hoop ik nog iemand te vinden die voordelig de dorpels kan lassen. Bij het loonwerkbedrijf (waar ik tot voor kort werkte) hebben ze namelijk niet het juiste lasapparaat.
[Image: 29257570233_large.jpg]
Reply

#6
De kleuren van die donor bevallen me wel. Alleen de achterlichten
vind ik niet zo. Maar de rest staan um goed39
Kofferklep ziet er netjes uit.
Je hoeft niet te denken dat je een F1 coureur moet zijn om snel te zijn.
Reply

#7
Welkom hier! Die sedan met de hoge vleugel is een oude bekende, stond vroeger altijd bij mij om de hoek geparkeerd in Ridderkerk.
Reply

#8
Welkom op het forum Wink

Reply

#9
Welkom!

Die groene is idd een bekende, maar die rode sedan ken ik ook. Volgens mij is die van iemand uit Rotterdam zuid geweest.
Reply

#10
de donorswift komt idd uit Ridderkerk (swiftsedan'91 op het forum geloof ik) en de andere swift heb ik bij een garagebedrijf opgehaald en komt uit het noorden.

De achterlichten worden metallic zwart gespoten en daarna kijk ik of ze staan op de swift voor dagelijks gebruik. Tegen de tijd dat alles een beetje is aangepast voolgen er natuurlijk nieuwe foto's.
[Image: 29257570233_large.jpg]
Reply

#11
Even een klein updateje:

De auto is inmiddels verlaagd en er is een zonneband gemonteerd (binnenzijde). Verder oliefilter+olie vervangen en een goedje erbij gedaan voor de hydraulische klepstoters.
[Image: 29257570233_large.jpg]
Reply

#12
mooi dat het gelukt is met verlagen ziet er goed uit hoor.

maar een 1600 16V (8V trouwens ook niet) heeft geen hydrolische klepstoters maar stellers
Reply

#13
Smile ok =, dat bedoel ik ook, maar gebruik(te) de termen door elkaar
[Image: 29257570233_large.jpg]
Reply

#14
Mooie achterklep heeft die groene zeg 3939
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#15
45dankje. Ik ga volgende maand es langs bij Spectrumverf om de juiste kleur te laten mengen. Dan komt tegen die tijd de klep van de groene op de rodeTongue
[Image: 29257570233_large.jpg]
Reply

#16
Net even foto's gemaakt, 't is zo mooi weerBiggrin

Wat er nog veranderd is:

- luchthapper gemonteerd
- Sebring uitlaat gemonteerd (tijdelijk, aangezien ik een kleine eindtip wil)
- Tribal aan de voorkant geplakt
- achterlichten gemonteerd

Reacties zijn welkom!Wink

[Image: 2925757_21_full.jpg]

[Image: 2925757_22_full.jpg]

[Image: 2925757_23_full.jpg]

[Image: 2925757_24_full.jpg]
[Image: 29257570233_large.jpg]
Reply

#17
Hij begint al aardig strak te worden, met die achterlichten ziet het er zeer leuk uit!
Reply

#18
Inderdaad ik vindt die achterlichten wel wat hebben zo. Misschien leuk om ze in kleur van de auto te spuiten (of word dit nog gedaan??) 39

Reply

#19
Erg appart, maar ziet er goed uit. 39
Reply

#20
suziforce Wrote:Inderdaad ik vindt die achterlichten wel wat hebben zo. Misschien leuk om ze in kleur van de auto te spuiten (of word dit nog gedaan??) 39


Ze waren paars (zie foto van de donorauto) en ik heb ze expres zwart metallic gespoten, omdat dit mooi afsteekt. Maar icm de andere achterklep denk ik dat het beter staat. Als de lichten dezelfde kleur waren geweest, dan was alles zo rood gewordenTongue

Op de foto's zie je niet echt dat het metallic lak is (net als de luchthapper).

Bedankt voor de positieve reactiesBiggrin
[Image: 29257570233_large.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.