Suzuki Workshop Manuals
#61
heulPuzzled

Is dit trouwens niet gewoon dezelfde als die hier in dit topic staat, die als stickey helemaal bovenaan staat?
http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...?tid=12085
Reply

#62
Dat is brabants Jelle Wink

Reply

#63
(20-09-2009, 14:03)Snelle Jelle Wrote: heulPuzzled

Is dit trouwens niet gewoon dezelfde als die hier in dit topic staat, die als stickey helemaal bovenaan staat?
http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...?tid=12085

Zzzz Heb je zelf gekeken? Niet he? De link geeft werkplaatshandboeken in het Nederlands weer, wat wil je nog meer? Zelfs Duits en Spaans is aanwezig. Natuurlijk ook Engels. Een enkel suplementje alleen in Engels maar 90 pct of meer in Nederlands.

Gr. Neet
Reply

#64
Ik wil liever even checken of het niet dezelfde is vóór ik het download (485mb)!

Die andere komt namelijk ook van clubaleno en als je hem opent staat er ook verschillende talen, waaronder nederlands! Echter werkt alleen de engelse...

Dus stelde die vraag niet zomaarIdea
Reply

#65
(20-09-2009, 23:08)Snelle Jelle Wrote: Ik wil liever even checken of het niet dezelfde is vóór ik het download (485mb)!

Die andere komt namelijk ook van clubaleno en als je hem opent staat er ook verschillende talen, waaronder nederlands! Echter werkt alleen de engelse...

Dus stelde die vraag niet zomaarIdea

Gelijk heb je. Ook de nederlandse werken perfect.
Beste is de map full te downloaden. Daar staan ze allemaal.
Reply

#66
Topic samengevoegd!
Reply

#67
hallo allemaal,

ik heb een fijne suzuki swift uit 1996 1.0 3cyl..maar het onderhoud doe ik voor het grootste deel zelf. voor sommige dingen wil ik graag zeker weten hoe alles in mekaar zit.

heeft iemand een werkplaatshandboek voor mijn swift? als ik op online boekenhandels kijk kan ik alleen de boeken vinden voor de swift uit 1989-1992...wel de 1.0 motor, maar ik heb geen idee of het boek geschikt is voor mijn swift...
andere boek die ik vind is OOK voor de amerikaanse swift(geo metro), maar ik weet dus niet of het boek geschikt is voor mijn swift.

ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met het vinden van een geschikt manual...de downloadlinks voor manuals in dit forum zijn dood..dus daar kan ik helaas ook niks mee...

ik hoor het wel. alvast bedankt voor de moeite.
Reply

#68
(04-04-2007, 18:24)WireWess Wrote: Hier het kluwer werkplaatshandboek dinges Smile

http://www.haargel.nl/kluwer.zip (rechts klikken, doel opslaan als/save target as)

Deze werkt gewoon, hoor...

Onderhoud aan het 1.0 blok is niet anders in 1993 dan in het 1996 model.
De blokken zijn gelijk!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#69
bedankt..kluwer heb ik geinstalleerd, kan er een hoop mee, maar ik kan geen plaatsjes zien:S die heb ik er graag bij als ik ga klussen aan mn auto..ik heb het programma volledig geinstalleerd zodat ik geen "cdrom" nodig heb.
iemand een tip?

maar wat je dus zegt is dat het boek voor de swift 1989-1992 geschikt is voor mijn auto?
Reply

#70
Ja hem juist wel op cd branden. Dan vanaf de cd weer op de pc installeren, en de plaatjes doen het39
Reply

#71
(04-04-2007, 18:24)WireWess Wrote: Hier het kluwer werkplaatshandboek dinges Smile
Ja Prima ding MAAR o.a. Alto en Baleno wel voor 1995 maar de swift t/m 1992 Ik heb een swift GLS 1.0 (3 cyl.) van dec. 1994 vlg. mij modeljaar 1995. De gegevens in het handboek over zelfdiagnose zijn nml. niet uit te voeren in de mijne!! En zo te zien gaat het alles over 4-pitters.
Er zitten 6 zekeringplaatsen, waarvan er 2 niet bezet zijn, bestemd voor airco, wat er bij mij niet inzit.
Vlg. handboek moet ik in 2 een reservezekering zetten, maar vlg. boekje bij auto zit daar de (1ste) primaire zekering al in. Op 3 zit ook een primaire zekering (indien uitgerust) Zie ook topic Swift 1.0 GLS motor start niet.
url: http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...?tid=19925
Van Swift GLS december 1994 naar Baleno 1.6 van 11-1999 per april 2010
Reply

#72
Zie je eigen topic, je zit verkeerd!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#73
Kluwer linkje is dood?
Cupra Born Copper Edition '21 (daily)
Volkswagen Golf GTI Edition 35 '11 (family)
Suzuki Ignis Sport 1.5 '03 (hobby/trackday)
Reply

#74
Ja ik ben overgestapt naar een andere provider.
Heb hem even voor je geupload.
http://rapidshare.com/files/340827537/kluwer.zip.html
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#75
Even een kleine verzameling met nieuwe mirrors:

Suzuki Swift MK1

Suzuki Swift MK2 - MK3

Suzuki Swift MK6

Kluwer ATH

Suzuki Baleno MK1 - MK3

Suzuki Baleno Trouble codes
Cupra Born Copper Edition '21 (daily)
Volkswagen Golf GTI Edition 35 '11 (family)
Suzuki Ignis Sport 1.5 '03 (hobby/trackday)
Reply

#76
Hallo allemaal, Is er iemand die wellicht een workshop manual heeft, of weet waar ik deze kan downloaden voor de:
Suzuki Alto 1.0 (4 pitter uit 2000)
Ik hoop van iemand te horen, in ieder geval heel erg bedankt voor de moeite! Smile

Gr Chris uit Lelystad
PS. Het gaat hier om de versie waar dus niet dat ronde luchtfilter op zit, maar een kleinere vierkante...
Sorry voor deze zeer technische uitleg Wink maar ik zou verder echt niet weten hoe ik het moet beschrijven.
Reply

#77
is een workshop manual hetzelfde als het vraagbaak boek ?

had zo'n vraagbaakboek op internet gevonden telt 224blz maar niet zeker of dit wel goed / interessant is

ik wil vooral weten :
- waar alle onderdelen zitten en hoe ze functioneren
- plannen voor hoe onderdelen eraf halen (bvb. dashboard etc) zonder dat ik dus stopjes of zo kapottrek
- plannen voor bedrading bvb. hoe autoradio aansluiten, extra binnenverlichting maken etc
Reply

#78
Mischien kijk ik erover heen, maar kan niets vinden over de Swift MK4... iemand die toevallig?
Reply

#79
Topic staat er toch echt vol mee... Is er niet!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#80
Baleno
mk1/2/3
http://www.balenoklub.cz/pages/clanky/se...manual.rar
Hoi Ik kan geen tjechisch lezen, maar de site bestaat volgens mij niet meer.
En dus ook het handboek voor de baleno niet meer te downloaden
Zag nu 1mei dat hier vlakboven nwe verwijzingen staan. Kunnen deze bovenaan geplaatst worden VAST TOPIC ??
Want nu ik of er reacties waren, zag ik die links pas.
Groet Chris
Van Swift GLS december 1994 naar Baleno 1.6 van 11-1999 per april 2010
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.